Beefood

Branża — Zdrowie, uroda

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

KLIENT

Bee Food jako producent odżywek i suplementów dietetycznych dla sportowców, wyznacza na tym polu nowe horyzonty. Firma wkraczając na polski rynek nastawiona była na prężny rozwój.

WYZWANIE

Firma Bee Food nie dysponowała do tej pory identyfikacją wizualną ani oryginalnymi opakowaniami dla swoich produktów. Z uwagi na dynamiczny rozwój firma postanowiła zainwestować w przekaz wizualny. W tym samym czasie Bee Food planował wprowadzić na rynek trzy nowe, należące do marki, linie produktów. Naszym zadaniem jako agencji reklamowej było zaprojektowanie opakowań dla tych produktów w taki sposób, by przemawiały do szerszego grona odbiorców. Ponadto powierzono nam stworzenie klarownych kodów wizualnych – systemu identyfikacji wizualnej - dla marki Bee Food, aby spowodować wypozycjonowanie jej w segmencie produktów sportowych.

REALIZACJA

Rozpoczęliśmy od projektu logo i materiałów komunikacyjnych firmy. Zdecydowaliśmy się na prostą czcionkę o sportowym, nowoczesnym kroju i kontrastujące z sobą kolory. Dobudowującymi elementami identyfikacji wizualnej uczyniliśmy kojarzące się ze sportem i ruchem skośne, nachodzące na siebie płaszczyzny o dynamicznych kolorach.

Trudniejszym zadaniem i zarazem ważnym zadaniem było zaprojektowanie opakowań produktów. Mieliśmy za zadanie stworzyć trzy odrębne marki, trzy linie opakowań. Produkty te skierowane były do trzech odrębnych grup konsumentów - jedna grupa to kulturyści, druga – kobiety i mężczyźni uprawiający sporty aerobowe, trzecia – kobiety odchudzające się. Ostatnia linia opakowań została pomyślana jako „apteczna”, spokojna, wsparta motywami roślinnymi. Dwie pierwsze linie dały naszym grafikom więcej możliwości rozwinięcia twórczych skrzydeł. Stworzyli linie plastyczne, których fundamentem jest dynamizm uzyskany dzięki nakładającym się blokom przestrzeni zbudowanych z kolorów i faktur czerpiących stylistykę ze sztuki graffiti. Opakowania odznaczają się spójnością i czytelnością, a ich główną zaletą jest dynamiczna kompozycja – każdy element wydaje się tryskać energią i tętnić życiem.

ZADANIA WYKONANE
  • logo marki
  • identyfikacja wizualna
  • materiały firmowe (papier firmowy, wizytówki, kolperty, itp.)
  • torby reklamowe
  • plakat reklamowy
  • prezentacyjny roll-up
  • trzy linie opakowań (trzy podmarki)
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Skuteczne opakowanie reklamowe dla produktu i etykieta reklamowa to baza

Zaprojektowaliśmy opakowanie dla marki z myślą o działaniach reklamowych i budowaniu świadomości biznesu. Kreując markę wskazane jest pod uwagę wziąć każdy detal jaki pokazujemy klientowi. Posiadanie spersonalizowanych do charakteru biznesu opakowań, to klucz do wypracowania przyjemnej dla oka tożsamości wizualnej. Taki zabieg pomaga pomału budować rozpoznawalną markę wybijającą się na rynku. Nasz klient funkcjonuje na wysoce konkurencyjnym rynku, wobec tego musieliśmy zastosować graficzne i reklamowe strategie na wyróżnienie jego firmy z tłumu.

strzałka

Skuteczny i przemyślany przebieg projektowania etykiet i opakowań

Proces opracowania opakowania był nie lada wyzwaniem. Musieliśmy zadbać o to, aby kompozycja graficzna zawierała wszystko, co może wpłynąć na późniejszy wybór towaru przez odbiorcę. Nasi projektanci zadbali o dobór odcieni i fontów firmowych oraz grafiki, aby jak najpoprawniej wkomponować nasz produkt w kreację wizualną firmy. Liczy się dla nas harmonia z tym, co zgłasza nasz odbiorca i jakie są jego oczekiwania. Projektowanie etykiety, jaka będzie zdobić sprzedawane towary, to nie tylko skupianie się na stylistyce, lecz również na funkcjonalności i spoistości w przekazie. W tym celu użyliśmy też archiwalnych zdjęć firmy i "wyjęliśmy" z niej aspekty ukazujące jej istotę.

strzałka

Odpowiednia jakość i sprawdzony projekt etykiety produktowej

Aspekt jakości zdecydowanie wyróżnia nas wśród konkurencji. Zadbaliśmy o każdy detal, aby umożliwić naszym kontrahentom sto procent zadowolenia i produkt końcowy na wysokim poziomie. Uwzględniamy najświeższe trendy ze świata graficznego oraz marketingowego. Połączenie obu aspektów umożliwia nam osiągać wysoce zadowalające naszych klientów rezultaty.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42