Orion Lighters

Branża — Papierosy

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

Zaprojektowaliśmy kompleksowy pakiet materiałów reklamowych utrzymany w indywidualnej linii graficznej rozwijającej identyfikację wizualną firmy. Zadaniem pakietu było podniesienie prestiżu firmy, wyróżnienie się jej oferty na rynku i umocnienie wizerunku. Dzięki przemyślanej strukturze i indywidualnej, nowoczesnej kreacji graficznej pakiet materiałów reklamowych firmy przedstawia ją jako dynamicznego, rozwojowego i godnego zaufania partnera biznesowego

REFERENCJE
list polecający

Zobacz zrealizowane prace

Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Etykieta, opakowanie reklamowe i jego rola w promocji produktu

Wykonaliśmy fenomenalne opakowania reklamowe dla produktu, bo wiemy, że opakowanie dla produktu i dla marki to opcja nadzwyczaj ważna. Liczy się w jego przypadku użyty materiał, ale też grafika, a właściwie przede wszystkim ona. Tak właśnie jest, bo wielu potencjalnych kontrahentów właściwie nie kojarzy samego artykułu, ale coś takiego jak etykietę na produkt, którą to wielokrotnie widać w sieci, czy też w telewizji. Wskutek tego można odważnie uświadomić sobie, że to właśnie ta konkretna grafika na opakowaniu sprzedaje produkt, bo jest: wyjątkowa, osoby utożsamiają ją z wysoką jakością, nabywają tylko ze względu na to, że znają etykietę, a nawet polecają znajomym wyrób.

strzałka

Kreowanie opakowania reklamowego współcześnie i jego rola w sprzedaży

W czasach obecnych to opracowywanie opakowania reklamowego odgrywa podstawową funkcję w toku przygotowywania artykułu do sprzedaży. Opakowania I etykiety reklamowe projektują je projektanci komputerowi i specjaliści od marketingu z praktyką i znajomością tych współczesnych trendów w branży, bo etykieta czy opakowanie reklamowe na artykuł musi być na czasie. Istotne znaczenie ma też i to, że potencjalni klienci są do pewnego stopnia zapatrzeni w działania konkurencji, czyli ich reakcja skojarzona z atrakcyjnym opakowaniem musi być nawet lepszą.

strzałka

Współczesne opakowanie reklamowe spójne z wizerunkiem marki

Doskonale wiemy o tym, że etykieta na opakowanie reklamowe musi być spójną z wizerunkiem marki, czyli też z barwami, którymi od dłuższego czasu posługuje się konkretny producent. Taka kreacja graficzna jest dla nas alternatywą łatwo dostępną, bo dysponujemy biegłością fachowców, którzy szczegółowo zrozumieli współczesne rynkowe realia.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42