Good Food

Branża — Art. spożywcze

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

Good Food to prężnie rozwijający się producent przetworów z ryb. Posiada w swojej ofercie dania ze śledzi w różnych zalewach i sosach, podawanych na różne sposoby.

WYZWANIE

Celem naszego klienta było posiadanie spójnego wizerunku, logo, zindywidualizowanej typografii i zaprojektowanych w oryginalnej linii graficznej etykiet. Dotychczas klient nie posiadał spójnego wizerunku, a opakowania jego produktów nie dorównywały poziomem grafiki do jakości oferowanego wyrobu.

REALIZACJA

Po przeprowadzeniu analizy wizualnej marek związanych z rynkiem przetworów rybnych i ryb, a także innych marek spożywczych, stworzyliśmy logo wpisane w kształt, który tworzy formę ryby.

Zdecydowaliśmy się na zastosowanie wyraźnego kodu kolorystycznego, dedykowanego do produktów z tego sektora przemysłu spożywczego – ciemny granat połączony z błękitami. Silna ekspozycja logo oraz przyporządkowanie formy koloru tła wszystkim produktom linii podstawowej budują jednorodną i zindywidualizowaną prezentację na półce sklepowej. To bardzo mocno wzmocniło obecność produktów w świadomości klientów.

Projektując etykiety nasi graficy ze szczególną starannością chcieli podkreślić jakość produktu, eksponując wyróżniające się, apetyczne wizualizacje potraw na elegancko przystrojonych talerzach.

ZADANIA WYKONANE
  • logo marki
  • identyfikacja wizualna
  • spójna linia graficzna dla prezentacji marki
  • zestaw etykiet reklamowych dla śledzia o różnym smaku
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Etykieta, opakowanie reklamowe i jego rola w promocji artykułu

Wykonaliśmy imponujące opakowania reklamowe dla produktu, bo wiemy, że opakowanie dla produktu i dla marki to opcja bardzo istotna. Liczy się w jego przypadku użyty materiał, ale też projekt, a właściwie w zasadzie ona. Tak właśnie jest, bo wielu potencjalnych konsumentów właściwie nie kojarzy samego wyrobu, ale coś takiego jak etykietę na artykuł, jaką to wielokrotnie widać w sieci, czy też w telewizji. Więc można swobodnie zgodzić się, że to właśnie ta konkretna grafika na opakowaniu sprzedaje towar, bo jest: unikalna, ludzie identyfikują ją z wysoką jakością, nabywają tylko ze względu na to, że znają etykietę, a nawet rekomendują znajomym produkt.

strzałka

Projektowanie opakowania reklamowego w dzisiejszych czasach i jego znaczenie w sprzedaży

W czasach obecnych to opracowywanie opakowania reklamowego odgrywa kluczową funkcję w toku przygotowywania artykułu do sprzedaży. Opakowania I etykiety reklamowe projektują je graficy komputerowi i specjaliści od marketingu z doświadczeniem i znajomością tych aktualnych nurtów w branży, bo etykieta czy opakowanie reklamowe na towar musi być na czasie. Zasadnicze znaczenie ma też i to, że konsumenci są do pewnego stopnia zapatrzeni w ruchy konkurencji, czyli ich reakcja powiązana z ciekawym opakowaniem musi być nawet lepszą.

strzałka

Nowoczesne opakowanie reklamowe spójne z wizerunkiem firmy

Doskonale wiemy o tym, że etykieta na opakowanie reklamowe powinna być spójną z wizerunkiem marki, czyli też z barwami, którymi od dłuższego czasu posługuje się konkretny wykonawca. Taka kreacja graficzna jest dla nas alternatywą bez trudu dostępną, bo dysponujemy doświadczeniem specjalistów, którzy dokładnie zrozumieli obecne rynkowe realia.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42