Branża — Medycyna
Praca — tworzenie stron www
Naszym tematem było zaprojektowanie wizerunku przedsiębiorstwa, zacząwszy od zaprojektowania znaku firmowego, aby w następnych krokach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów brandingowych – foldery reklamowe, ulotki a5, segregatory, pomysły graficzne promocyjne, strona www, itp. Nasza praca miała na celu utworzenie nowoczesnego, nowatorskiego, a równocześnie nader profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla firmy polegała w nadrzędnej mierze na opracowaniu spójnej, uniwersalnej linii graficznej, jaka będzie poprawnie funkcjonować pod rozliczne kanały czynności promocyjnych i sprzedażowych. Kontrahent oczekiwał od nas opracowania estetycznego i prostego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w jakiej funkcjonuje.
Prace nad wizerunkiem marki zainicjowaliśmy od nader znaczącego składnika tożsamości jednostki czyli logo firmy. Symbol firmy, jaki został stworzony to nieskomplikowany i nowoczesny symbol oraz dobrze dopasowana typografia, jaki swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logotypu podkreśla fachowość działalności spółki i dynamikę działania. Logo marki miało być proste i czytelne, ale też wykazywać cechy dynamiki stosownej dla przedsiębiorstwa. Nowoczesność logo osiągnęliśmy przez wykorzystanie właściwej budowy. W trakcie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały potem wykorzystane przy budowaniu kolejnych materiałów tożsamości wizualnej. W kolejnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, foldery, reklamy oraz firmowa strona www. Zrealizowane prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logotypu wykorzystaliśmy jako motyw przeplatający się, stał się elementem konstrukcyjnym przy grafice innych materiałów identyfikacyjnych. Materiały zostały opracowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w zrozumiały i świadomy sposób zaakcentować mocną i wyraźną pozycję marki w branży. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zamówieniami, w ramach jakich zostały stworzone kalendarze ścienne, notesy oraz inne gadżety reklamowe. Opracowana tożsamość wizualna ugruntowała pozycję firmy w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- kalendarze reklamowe
- strona www
- gadżety firmowe<