Terra Nieruchomości

Branża — Doradztwo, edukacja

Praca — Torby reklamowe

KLIENT

Terra to biuro doracze specjalizujące się w pomocy prawnej na rynku nieruchomości. Firma specjalizuje się w obsłudze prawnej nieruchomości, a jej oferta skierowana jest do klienta indywidualnego. Zmiana wizerunku była celowym działaniem firmy, która chciała być postrzegana profesjonalnie.

WYZWANIE

Firma Terra powierzyła nam prace nad wykrystalizowaniem profesjonalnego wizerunku, gdyż chciała być postrzegana jako bardzo poważny i profesjonalny gracz na rynku. Naszym zadaniem było zaprojektowanie logotypu dla firmy oraz pozostałych bardzo ważnych elementów identyfikacji służących do komunikacji firmy z jej klientami – materiały reklamowe oraz strona www. Wszystkie te elementy mają stanowić spójny system identyfikacyjny.

REALIZACJA

Nasze działania rozpoczęliśmy od wnikliwej analizy rynku na jakim działa nasz klient oraz ustaleniu priorytetów i oczekiwań klienta. Tworząc logo chcieliśmy uzyskać prosty, ale zarazem mocny w strukturze znak graficzny, odnoszący się do stabilnej pozycji marki na rynku. Delikatna kolorystyka - jasny niebieski w połączeniu z subtelną szarością nadają znakowi delikatności przy zachowaniu mocnego wyglądu. Udało się stworzyć logo, które jest bardzo czytelne i przy tym proste. Po zaprojektowaniu znaku firmowego przyszedł czas na pozostałe elementy identyfikacji wizualnej – materiały biurowe do komunikacji z klientami, teczka na dokumenty firmowe i reklamowa ulotka dla firmy. Tutaj również postawiliśmy na czytość podania treści. Wszystko utrzymane w bardzo prostej konstrukcji, bez zbędnych ozdobników, oczywiście przy zachowaniu kolorystyki firmowej. Dalej realizując projekt strony www staraliśmy się zachować wszystkie wytyczne, których trzymaliśmy się podczas projektowania materiałów identyfikacyjnych. Wygląd strony charakteryzuje niezwykle szlachetny projekt graficzny, który uzyskaliśmy poprzez zastosowanie prostych form graficznych, żadnych bajerów wizualnych, dodatkowo wykorzystaliśmy czystą powierzchnię.Zastosowane przez nas działania graficzne skutecznie wzmocniły wizerunek firmy na rynku. Przyczynił się do tego przede wszystkim spójny, czytelny wizerunek firmy, który został rozwinięty w zestawie stworzonych materiałów reklamowych. Kolorystyka, nowoczesne kompozycje graficzne wsparte oryginalną elegancką typografią, wpłynęły na końcowy pozytywny efekt.

ZADANIA WYKONANE
  • logo
  • wizerunek firmy, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • strona www
  • ulotka
  • teczka firmowa
  • gadżety reklamowe
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42