SICO
Branża — Sport

Praca — Ulotki reklamowe

KLIENT

Sico to producent nowoczesnych sportowych zegarków. Firma wprowadza na rynek nowy dizajnerski gadżet skierowany raczej do osób młodych, aktywnych.

WYZWANIE

Sportowe zegarki z silikonu to nowy produkt na polskim rynku, który nasz klient planował rozpowszechnić. Potrzebował mocnego, dynamicznego wizerunku skierowanego do młodych ludzi. Zadaniem dla nas jako twórców nowego brandu było wzniecenie w grupie docelowej potrzeby posiadania takiego gadżetu i wypozycjonowanie marki jako nowoczesnej, służącej ludziom aktywnym.

REALIZACJA

Pierwszym zadaniem jakie zrealizowaliśmy, było wymyślenie nazwy. Po kilku płaszczyznach selekcji wykrystalizowała się nazwa „Sico” - dynamiczna, sportowa i krótka (musiała zmieścić się na zegarku).

Wizerunek Sico musiał być zwracający uwagę, kojarzący się z ruchem i aktywnością, wpisany w szeroko pojętą branżę sportową. Efekt ten osiągnęliśmy poprzez zastosowanie mocnych, przykuwających uwagę barw i pełnych dynamiki zdjęć. Zaproponowaliśmy mocną kolorystykę, opartą na kontrastach żywych wyrazistych barw z czernią. Głęboka czerń uwypukla ostrą purpurę, a także wizualizacje jakie opracowaliśmy różnokolorowych zegarków. Umiejscowienie zegarka Sico w sporcie mają za zadanie podkreślać dynamiczne zdjęcia przedstawiające postacie sportowców ubranych w zegarki Sico. Budując przekaz wykorzystaliśmy w projektach specyficzną typografię, jest pochylona, mocna, sugerująca ruch i sport.

ZADANIA WYKONANE
  • logo, identyfikacja wizualna
  • materiały firmowe (wizytówki, papier firmowy, koperty itp.)
  • spójny zestaw materiałów promocyjno-reklamowych (ulotka, roll-up, plakat, stojak na zegarki)
  • opakowanie na zegarek
  • strona www
  • sklep internetowy
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Ulotka reklamowa a5 czyli spójny pomysł graficzny i dopasowanie do rynku

Stworzona przez nas ulotka reklamowa to kapitalny przykład, jak czysty i spójny projekt graficzny może przyciągnąć uwagę kontrahentów i stać się skuteczną reklamą. Wychwalając tę konkretną pracę, powinno się zwrócić uwagę na liczne jej atuty.

strzałka

Idea i kreacja graficzna ulotki reklamowej

Pomysł ulotki został opracowany z przemyślaną koncepcją oraz twórczą kreacją graficzną. Wyróżnia się on trafnym doborem grafik, zdjęć oraz kolorystyki, które są doskonale zaadaptowane do istoty rynku, w której działa marka. Dzięki temu ulotka idealnie wpisuje się w wizerunek firmy i podkreśla jej unikalny charakter. Zaprojektowanie graficzne ulotki Dobre opracowanie graficzne materiału powoduje, że ulotka reklamowa a5 jest nie tylko czysta, ale również funkcjonalna. Ładnie opracowane i dobrane części do całości szaty graficznej dopełnia wizerunkowe cechy gadżetu firmowego. Wszystko prezentuje się szalenie atrakcyjnie i przyciąga wzrok nabywców.

strzałka

Wysoka jakość wykonania i troska o detale

Ulotkę reklamową stworzyliśmy z wysoką jakością, co sprawia, że jest trwała i sprawdzona jako artykuł promocyjny. Dbałość o detale, również w opracowaniu graficznym, jak i w produkcji, przekłada się na estetyczny wygląd i będzie efektywną reklamą. Ulotka reklamowa to znakomity przykład, jak zestawienie spójnego pomysłu graficznego, odpowiedniego dobierania części wizualnych oraz wysokiej jakości wykonania może prowadzić do stworzenia efektywnego artykułu reklamowego. Ta konkretna praca zasługuje na poważanie za staranność i zaangażowanie w realizacji oraz przemyślane dopasowanie do potrzeb i charakteru marki.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42