Archi-Tec

Branża — Usługi

Praca — wizerunek, identyfikacja wizualna

KLIENT

Firma Archi-Tec to biuro projektowe z wieloletnim doświadczeniem, specjalizujące się kreowaniu nowych form architektonicznych łączących tradycje z nowoczesnością. Doświadczenie zawodowe firmy umożliwia jej kompleksowe przeprowadzenie inwestycji od projektu po jego realizację.

WYZWANIE

Firma Archi-Tec potrzebowała spójnego wizerunku oraz ujednolicenia materiałów identyfikacyjnych. Naszym zadaniem było przeprowadzenia rebrandingu oraz zaprojektowanie spójnych materiałów promocyjnych dla firmy. Logo firmy było już znane w branży. Miało ono jednak pewne mankamenty, brak było spójności wewnętrznej, więc potrzebny był lifting logo. Ponadto nasz klient posługiwał się materiałami reklamowymi, które były na bardzo „różnym” poziomie. Mieliśmy opracować spójny pakiet materiałów reklamowych, również materiały firmowe pozostawiały wiele do życzenia.

REALIZACJA

Po wnikliwej analizie wizualnej wykonaliśmy lifting logotypu firmy. Dokonaliśmy kilku niezbędnych zmian, polegających na poprawieniu czytelności, a także nadaniu logotypowi zgrabniejszej, nowocześniejszej formy. Zaproponowaliśmy prostszą typografię w logo, co w konsekwencji zwiększyło czytelność znaku. Wizerunek firmy Archi-Tec miał być przede wszystkim bardzo prosty i czysty. Kolorystycznie oparliśmy projekt o kolor szary z mocnym akcentem koloru turkusowego – barwy występujące w logo. Wdrożyliśmy rebranding wielopoziomowy – odświeżenie wizerunku, postrzegania marki na różnych poziomach np. logo, materiały biurowe (papier firmowy, wizytówki, koperty itp.), materiały promocyjne – folder wizerunkowy, teczka i gadżety promocyjne. Końcowo stworzony spójny pakiet materiałów zwraca uwagę swoją „prostotą” i ciekawą, nowoczesną linią graficzną.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • folder wizerunkowy
  • teczka ofertowa
  • gadżety reklamowe
Zinteresowany pracą?Skontaktuj się z nami...

Identyfikacja wizualna dewelopera – jak się do tego zabrać?

Marketingowcy zdają sobie sprawę z tego, że skuteczna identyfikacja wizualna dewelopera jest bardzo ważną sprawą i trzeba ją opracować profesjonalnie czy po prostu naprawdę dobrze. Pytanie tylko – jak do tego wszystkiego przystąpić? Zadanie nie jest proste, ale na szczęście do wykonania, a nowa identyfikacja wizualna firmy deweloperskiej faktycznie bardzo pomocna w zakresie sprzedaży nieruchomości. Niektórzy, szczególnie początkujący inwestorzy nie dbają o takie rzeczy, co nie pozwala im rozwinąć się w prowadzonej działalności i odnosić kolejnych sukcesów sprzedażowych. Warto więc, by o tym pomyśleli i popracowali nad dobrym wizerunkiem przyszłych przedsięwzięć.

strzałka

Nowa identyfikacja wizualna dewelopera – dobry plan działania to podstawa

Każda agencja deweloperska powinna zadbać o profesjonalną identyfikację wizualną konkretnej inwestycji i każdej kolejnej, a także całej swojej działalności. Zanim jednak do tego przystąpi, powinna dokładnie opracować plan działania. Musi przede wszystkim zastanowić się nad tym, czego oczekuje, a także do kogo kieruje swoją ofertę sprzedażową lokali mieszkaniowych. Trzeba solidnie prześledzić konkurencję, sprawdzić, jak się prezentuje na rynku i na jakie wartości stawia. Nie można nikogo kopiować, ale też nie można być gorszym od innych. Tak więc odpowiednie przygotowanie i opracowanie profesjonalnego planu działania będzie tu niezwykle pomocne. Każdy inwestor budowlany powinien kojarzyć się z profesjonalną, solidną, rzetelną, oferującą dobre produkty firmą, która dostarcza to, czego potrzebują klienci i z powodzeniem spełnia wszystkie ich oczekiwania. Zbudowanie odpowiedniego wizerunku może wspomóc sprzedaż lokali w nieruchomości. Ważne jest wobec tego to, by opracować go profesjonalnie. Logo, strona internetowa, kolorystyka, styl, szata graficzna, wizytówki, ulotki, wszelkiego typu broszury i katalogi – wszystko to ma wpływ na kreację wizerunku dewelopera na rynku. Każdy z tych elementów powinien być opracowany solidnie z naciskiem na jakość i w zgodzie z obowiązującymi trendami.

strzałka

Projekt identyfikacji wizualnej wykona agencja reklamowa

Jednym z ważnych elementów identyfikacji wizualnej jest logo. To z jednej strony niemałe wyzwanie, ale z drugiej zaś zadanie dla profesjonalistów, którzy mają już w tym zakresie wieloletnie doświadczenie. To firmowe oznakowanie powinno być eleganckie, tematycznie związane z prowadzoną działalnością, współgrające z obowiązująca modą i zasadami tworzenia profesjonalnego logo marki. Trzeba mieć przy tym na uwadze to, że będzie ono pojawiać się na różnego rodzaju materiałach reklamowych jak wizytówki, ulotki, plakaty, broszury, może jakieś długopisy, teczki ofertowe itd. i przede wszystkim w sieci, np. na stronie internetowej dewelopera. Projekt całej identyfikacji wizualnej tworzony przez zawodowców to szansa na większą sprzedaż i popularność dewelopera w regionie. Warto w związku z tym rozejrzeć się za agencją, która zna się na rzeczy i tworzy wyłącznie atrakcyjne pod każdym względem identyfikacje. Pomoże sprostać wyzwaniu, jakim jest pokonanie konkurencji i zdobycie nowych klientów. To właśnie na celu ma tworzenie identyfikacji wizualnej. Samodzielne opracowanie tych wszystkich elementów graficznych jest niemożliwe z wielu powodów. Brak wiedzy, doświadczenia, profesjonalnego studio i narzędzi – wszystko to sprawia, że projekt identyfikacji wizualnej dewelopera nie ma szansy stać się konceptem skutecznym i atrakcyjnym. A inwestor budowlany naprawdę musi mieć profesjonalną, dobrze wykonaną oprawę graficzną.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42