Balaton

Branża — Budownictwo

Praca — wizerunek, identyfikacja wizualna

KLIENT

Balaton to kolejna prestiżowa inwestycja bydgoskiego dewelopera Arkady Invest. Iwestycja zaprojektowa z myślą o osobach chcacyh mieszkać w nowoczesnym i funkcjonalnym budynku o zdecydowanie podwyższonym standardzie. Inwestor zadbał ze szczególną dbałością o wszystkie detale.

WYZWANIE

Inwestycja Balaton charakteryzowała bardzo wysokiem standardem wykończenia, co miała za zadanie podkreślić nowa tożsamość wizualna i dalej idąca kampania promocyjna tej inwestycji budowlanej. Nowoczesne rozwiązania architektoniczne, wyszukane wykończenie plus zaawansowana technologia zastosowana w budynku, a ponadto wyjątkowo atrakcyjne położenie w sąsiedztwie bydgoskiego Balatonu sytuowały inwestycję Arkady Invest w sektorze ofert luksusowych, dla bardzo wymagających klientów. Wyzwaniem dla naszych grafików było uwypuklenie tych cech.

REALIZACJA

Przystępując do pracy nad wizerunkiem Balatonu postawiliśmy na prostotę, aby maksymalnie uwypuklić prestiż oferowanych apratmentów. Czystość formy i wyrachowany minimalizm grafiki uznaliśmy jako klucz do sukcesu. Kolorem dominującym uczyniliśmy czerń w połączeniu ze starym złotem. Stworzyliśmy logo inwestycji oparte o prostą, indywidualnie zaprojektowaną czcionkę, w którą wkomponowany został graficzny element symbolizujący budynek mieszkalny. Oryginalnym zabiegiem w kreowaniu linii graficznej było wykorzystanie typografii jako elementu graficznego konstruującego kompozycję. Pragnęliśmy nadać marce charakterystyczną i unikalną tożsamość wizualną, dlatego – oprócz mocnych brył i nowoczesnej typografii – ważnym elementem identyfikacji uczyniliśmy znak graficzny zawarty w logo marki. Wyrafinowana, minimalistyczna prostota designu została bardzo pozytywnie przyjęta zarówno przez naszego klienta, jak i przez rynek.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • identyfikacja wizualna
  • folder reklamowy
  • ulotki reklamowe
  • reklama prasowa
  • folder inwestycji
  • banery
  • billboardy
Zinteresowany pracą?Skontaktuj się z nami...

Skuteczny wizerunek inwestycji deweloperskiej

Każda inwestycja deweloperska jest bardzo ważna dla inwestora mieszkaniowego, dewelopera. Zależy mu na tym, by jak najszybciej sprzedaż nieruchomości. Wpływ na to jednak ma nie tylko cena, czy atrakcyjność tychże budynków, ale też jej wizerunek. Dlatego decydując się na ten wielki krok, jakim jest budowa kolejnego obiektu mieszkalnego czy użytkowego, musi zarazem zadbać o skuteczny wizerunek inwestycji deweloperskiej. W tym celu bez wątpienia pomoże profesjonalna agencja, dla której kreowanie wizerunku firm, marek czy takich właśnie przedsięwzięć budowlanych jest czymś nieskomplikowanym, a nawet przyjemnym i prowadzącym do satysfakcjonujących efektów.

strzałka

Oryginalny wizerunek inwestycji budowlanej

Planując nową inwestycję budowlaną trzeba zadbać o jej wizerunek, aby zwiększyć jej popularność i zarazem korzystnie wpłynąć na sprzedaż. Ważne jest wobec tego to, aby opracować profesjonalny, skuteczny wizerunek inwestycji budowlanej. Na potrzeby promocji tego przedsięwzięcia należy stworzyć kompleksową identyfikację wizualną, a przy tym wykonać szereg prostych i skomplikowanych czynności. Przystępując do pracy nad wizerunkiem inwestycji trzeba przeprowadzić szczegółową analizę założeń marketingowych tej marki budowlanej, a także poznać grupę docelową potencjalnych klientów. To dzięki temu prace projektowe będą skuteczne. To jednak nie wszystko. Mając już wiedzę dotyczącą obiektu budowlanego, specjalista musi przystąpić do opracowania materiałów promocyjnych dla danej inwestycji deweloperskiej. Chodzi tu nie tylko o wspomniany wizerunek, ale też o stronę internetową, foldery reklamowe, ulotki, a także wszelkie inne materiały reklamowe, które wspomogą promocję oraz reklamę nieruchomości. Tylko niektóre firmy oferują deweloperom profesjonalne usługi budowania wizerunku. Warto rozejrzeć się za taką, aby przyśpieszyć sprzedaż i zarazem zyskać popularność samego dewelopera.

strzałka

Nowa inwestycja deweloperska i jej wizerunek na rynku

Przy nowej inwestycji budowlanej nie ma co liczyć, że szybko zyska popularność bez ingerowania w ten proces. Tylko wykonanie powyżej wymienionych czynności może przyczynić się do zwiększenia jej popularności, a co za tym idzie, sprzedaży. Co prawda każdy deweloper mógłby zająć się tym samodzielnie, ale będzie dla niego zdecydowanie korzystniej, jeśli zleci to zadanie profesjonalistom. Profesjonalny wizerunek inwestycji deweloperskiej pomaga nie tylko w zdobyciu klientów na konkretne nieruchomości, ale też zwiększa popularność i wpływa na opinię o samym deweloperze. Dlatego można powiedzieć, że każda kolejna nowa inwestycja wsparta skuteczną reklamą odgrywa ogromną i zarazem ważną rolę dla całej działalności tego inwestora. Z biegiem lat dzięki takim właśnie działaniom firma budowlana zyska popularność i pozytywną opinię na rynku nieruchomości. To pomoże mu w dalszych działaniach inwestycyjnych. Opracowując wizerunek marki deweloperskiej każdej kolejnej inwestycji należy zadbać o to, by ta wyróżniała się na tle innych, wcześniejszych, by była inna niż wszystkie i w sposób szczególny przykuwała uwagę potencjalnych klientów. Tym z przyjemnością i zapałem zajmą się profesjonaliści z agencji marketingowej.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42