Branża — Finanse, ubezpieczenia
Praca — wizerunek, identyfikacja wizualna
Bank Spółdzielczy w Toruniu to jeden z lepiej funkcjonujących banków z grupy spółdzielczej w całym kraju. Jednostka ta stawia na nowoczesne rozwiązania w zakresie bankowości. Stara się przyciągnąć uwagę specjalnymi produktami skierowanymi do lokalnych klientów.
Bank Spóldzielczy, z którym współpracujemy już od kilku lat zlecił nam przygotowanie materiałów do kampanii promocyjnej konta bankowego, które zostao wprowadzone jako nowy produkt w ofercie. Naszym zadaniem była kompleksowe opracowanie materiałów, wykonanie zdjęć i przygotowanie key visual dla całej kampanii, której twarzą miał być znany żużlowiec Paweł Przedpełski.
Praca nad materiałami przebiegała wieloetapowo. Pierwszy zakresie naszej pracy skoncentrowaliśmy się na opracowaniu nazwy dla nowego produktu, jakim było konto bankowego z wieloma przywilejami dla klienta. Po dokładnej analizie ofert konkurencyjnych powstała nazwa konta „Konto Moc Korzyści”, która w bardzo sugestywny sposób sugerowała wiele przywilejów dla posiadaczy takiego konta. Po akceptacji nazwy przeszliśmy do prac związanych z projektem logo dla produktu. Twarzą całej kampanii był znany polski żużlowiec Paweł Przedpełski, więc logo w swoim charakterze musiało mocno nawiązywać do żużla i związanej z nim dynamiki. Uwikładnie akcentu żużlowego w logo było przemyślane marketingowo, bowiem Bank działa głównie w Toruniu i okolicach, a mieszkańcy mocno utożsamiąją się z tym sportem, więc konto polecane przez jednego z idolów żużlowych miało szanse na spore zainteresowanie ze strony lokalnych klientów.Ostatecznie powostało logo, które w delikatny sposób zawierało elementy strikte żużlowe, uwikłane koło motocyklu. Kolorystyka loga, również była dedekowana z delikatnym akcentem czarnego sportu, a dla podkreślenia pewnych elementów został użyty kolor czerwony. Istotnym elementem motywu przewodniego stała się cyfra zero, wkomponowaliśmy ją w kształt toru żużlowego. Linia plastyczna dla materiałów, nie była zupełnie obcym tworem graficznym, zawierała elementy identyfikacji banku, użycie koloru zielonego oraz chakarketystycznych elememtów graficznych. W ramach materiałów wykonanych na rzecz kampanii powstały grafiki do bankomatu, mediów społecznościowych, banery internetowe. Teczka, ulotki promocyjne to elementy, z którymi często mieli kontakt klienci.Dla banku ważna była szeroka promocja konta na różnych płaszczyznach i różnymi kanałami, gdyż ten produkt jest flagową ofertą dla klienta indywidualnego, który stanowi znaczną część klientów banku. W kolejnym etapie realizacji materiałów na potrzeby kampanii, zostały zaprojektowane grafiki na centralnę banku oraz grafiki na pojazdy komunikacji miejskiej, autobusy. Na potrzeby kampanii wykonaliśmy również sesję zdjęciową z Pawłem Przedpełskim. Zdjęcia żużlowca zostały wykorzystane w wielu grafikach promocyjnych.Materiały oraz kreacja całej kampanii bardzo dobrze się przyjęła wśród klientów. Mocne nawiązanie do toruńskiego żużla z pewnością w pozytywny sposób wpłynęło na efekty sprzedażowe kampanii banku.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- teczka dla produktu
- grafiki do strony www
- ulotki konta
- plakaty
- banery reklamowe
- grafika wielkoformatowa
- rollupy
- grafika na autobusie
- gadżety reklamowe