Moc Korzyści

Branża — Finanse, ubezpieczenia

Praca — Billboardy, banery reklamowe

KLIENT

Bank Spółdzielczy w Toruniu to jeden z lepiej funkcjonujących banków z grupy spółdzielczej w całym kraju. Jednostka ta stawia na nowoczesne rozwiązania w zakresie bankowości. Stara się przyciągnąć uwagę specjalnymi produktami skierowanymi do lokalnych klientów.

WYZWANIE

Bank Spóldzielczy, z którym współpracujemy już od kilku lat zlecił nam przygotowanie materiałów do kampanii promocyjnej konta bankowego, które zostao wprowadzone jako nowy produkt w ofercie. Naszym zadaniem była kompleksowe opracowanie materiałów, wykonanie zdjęć i przygotowanie key visual dla całej kampanii, której twarzą miał być znany żużlowiec Paweł Przedpełski.

REALIZACJA

Praca nad materiałami przebiegała wieloetapowo. Pierwszy zakresie naszej pracy skoncentrowaliśmy się na opracowaniu nazwy dla nowego produktu, jakim było konto bankowego z wieloma przywilejami dla klienta. Po dokładnej analizie ofert konkurencyjnych powstała nazwa konta „Konto Moc Korzyści”, która w bardzo sugestywny sposób sugerowała wiele przywilejów dla posiadaczy takiego konta. Po akceptacji nazwy przeszliśmy do prac związanych z projektem logo dla produktu. Twarzą całej kampanii był znany polski żużlowiec Paweł Przedpełski, więc logo w swoim charakterze musiało mocno nawiązywać do żużla i związanej z nim dynamiki. Uwikładnie akcentu żużlowego w logo było przemyślane marketingowo, bowiem Bank działa głównie w Toruniu i okolicach, a mieszkańcy mocno utożsamiąją się z tym sportem, więc konto polecane przez jednego z idolów żużlowych miało szanse na spore zainteresowanie ze strony lokalnych klientów.Ostatecznie powostało logo, które w delikatny sposób zawierało elementy strikte żużlowe, uwikłane koło motocyklu. Kolorystyka loga, również była dedekowana z delikatnym akcentem czarnego sportu, a dla podkreślenia pewnych elementów został użyty kolor czerwony. Istotnym elementem motywu przewodniego stała się cyfra zero, wkomponowaliśmy ją w kształt toru żużlowego. Linia plastyczna dla materiałów, nie była zupełnie obcym tworem graficznym, zawierała elementy identyfikacji banku, użycie koloru zielonego oraz chakarketystycznych elememtów graficznych. W ramach materiałów wykonanych na rzecz kampanii powstały grafiki do bankomatu, mediów społecznościowych, banery internetowe. Teczka, ulotki promocyjne to elementy, z którymi często mieli kontakt klienci.Dla banku ważna była szeroka promocja konta na różnych płaszczyznach i różnymi kanałami, gdyż ten produkt jest flagową ofertą dla klienta indywidualnego, który stanowi znaczną część klientów banku. W kolejnym etapie realizacji materiałów na potrzeby kampanii, zostały zaprojektowane grafiki na centralnę banku oraz grafiki na pojazdy komunikacji miejskiej, autobusy. Na potrzeby kampanii wykonaliśmy również sesję zdjęciową z Pawłem Przedpełskim. Zdjęcia żużlowca zostały wykorzystane w wielu grafikach promocyjnych.Materiały oraz kreacja całej kampanii bardzo dobrze się przyjęła wśród klientów. Mocne nawiązanie do toruńskiego żużla z pewnością w pozytywny sposób wpłynęło na efekty sprzedażowe kampanii banku.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • teczka dla produktu
  • grafiki do strony www
  • ulotki konta
  • plakaty
  • banery reklamowe
  • grafika wielkoformatowa
  • rollupy
  • grafika na autobusie
  • gadżety reklamowe
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Tworzenie banerów, wydajna reklama z wysokiej jakości grafiką

Baner reklamowy to gigantyczne narzędzie do promowania firmy, produktu lub usługi. Skuteczność baneru reklamowego w ogromnej mierze zależy wprawdzie od projektu graficznego i jakości użytej grafiki. Poprawnie opracowany baner reklamowy może przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów i pomóc podnieść świadomość firmy. W tym artykule skupimy się na konkretnym projekcie i jego wyjątkowej szacie graficznej. Przedstawiamy stworzony billboard reklamowy – wielkoformatowe praca graficzna dostosowana do wizualizacji marki. Grafika na billboard powstała z dbałością o detale i w celu efektywnego przekazania przekazu firmy.

strzałka

Projektowanie baneru reklamowego - projekt i kreacja

Pomysł graficzny banera reklamowego jest niesamowity wizualnie, z imponującą równowagą barw, typografii i obrazów. Graficy podjęli świadomy wysiłek, aby zastosować barwy pasujące do brandingu firmy, co ponadto rozwija jej atrakcyjność wizualną. Baner na ścianę zawiera pogrubiony, wyraźny tekst, z poprawnym formatem i stylem czcionki. Poprawnie przemyślane jest też użycie obrazów i grafiki, z poprawną równowagą między nadrukiem a obrazem. Graficy skutecznie wykorzystali reguły projektowania, tak aby stworzyć billboard reklamowy, jaki jest zarówno czysty, jak i rozbrajający. Efektem jest artykuł zgodny z wizerunkiem firmy, który służy jako efektywny billboard reklamowy.

strzałka

Baner na ścianę reklamowy - jakość produkcji

Nie dość, że projekt baneru na ścianę robi wrażenie, to jeszcze na atencję zasługuje jego jakość wykonania. Zastosowany materiał jest wysokiej jakości, co gwarantuje solidność i długowieczność. Troska o szczegóły widoczna jest w wykończeniu, dzięki czemu baner jest wolny od niedoskonałości. Billboard wielkoformatowy reklamowy jest świetnym przykładem dobrze zaprojektowanego medium reklamowego. Służy jako wizualne uzupełnienie produktu firmy i jest efektywną reklamą przez cały rok. Skuteczna reklama to baner z najwyższej jakości grafiką Projektując artykuły reklamowe, warto zwrócić uwagę na wygląd i jakość użytej grafiki. Baner reklamowy fenomenalnym przykładem dobrze zaprojektowanej reklamy marki. Efektywnie przekazuje zalety i misję marki, jest zgodny z jej wizerunkiem i służy jako wydajny billboard reklamowy. W czasie tworzenia baner na ścianę reklamowego zasadniczy jest gruntowny dobór grafik, zdjęć itp. przy tworzeniu artykułów reklamowych, a ten baner jest tego idealnym przykładem. Na koniec, profesjonalnie zaprojektowany billboard zgodny z grafiką firmy jest ogromnym instrumentem do efektywnej promocji.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42