Branża — Medycyna
Praca — wizerunek, identyfikacja wizualna
Firma Remad Med zajmuje się dystrybucją sprzętu medycznego oraz produktów higienicznych, jest głównym dystrybutorem produktów marki Nateen na rynek polski. Marka Natten to produkty higieniczne skierowane na osób mający problem z nietrzymaniem moczu.
Firma Remad Med wraz z wprowadzeniem na rynek polski produktów marki Nateen postanowiła wprowadzić je pod brandem typowo przeznaczonym dla polskich odbiorców. W takiej sytuacji stanęła przed koniecznością zaprojektowania dla marki zupełnie nowych materiałów. Wizerunek marki ma delikatnie nawiązywać do istniejącego już wizerunku producenta wraz z zachowaniem loga produktu.
Prace na wizerunkiem dla marki Nateen rozpoczęliśmy od analizy konkurencji na rynku polskim. Po konsultacjach z klientem, wiemy jakie są jego oczekiwania w zakresie zleconych nam materiałów do wykonania. Wizerunek dla marki Nateen, ma mieć przede wszystkim przekaz proekologiczny oraz nieść za sobą przekaz pomocy dla starszych ludzi, borykających się z problemami higienicznymi. Symbolika logotypu oraz kolorystyka podstawowa marki została przeniesiona na projekt nowych materiałów firmowych. W ramach naszej pracy dla firmy został stworzony pakiet materiałów biurowych, teczka, strona internetowa oraz foldery produktowe. Grafika wspomnianych materiałów utrzymana w stylu proekologicznym, z wykorzystaniem firmowej zieleni oraz motywu listka. Dopełnieniem zaprojektowanych materiałów był odpowiednio dobrany materiał zdjęciowy. Klienci firmy pozytywnie odebrali wykrystalizowany wizerunek dla marki Nateen. Firma poprzez nową linię garficzną materiałów została odebra bardzo pozytywnie jako firma czerpiąca swoje korzenei z natury i zarazem dbająca o potrzeby ludzi starszych.
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- teczka reklamowa
- strona www
- folder produktowy
- ulotki dla marki
- kalendarze firmowe
- gadżety reklamowe