Nateen
Branża — Medycyna

Praca — Ulotki reklamowe

KLIENT

Firma Remad Med zajmuje się dystrybucją sprzętu medycznego oraz produktów higienicznych, jest głównym dystrybutorem produktów marki Nateen na rynek polski. Marka Natten to produkty higieniczne skierowane na osób mający problem z nietrzymaniem moczu.

WYZWANIE

Firma Remad Med wraz z wprowadzeniem na rynek polski produktów marki Nateen postanowiła wprowadzić je pod brandem typowo przeznaczonym dla polskich odbiorców. W takiej sytuacji stanęła przed koniecznością zaprojektowania dla marki zupełnie nowych materiałów. Wizerunek marki ma delikatnie nawiązywać do istniejącego już wizerunku producenta wraz z zachowaniem loga produktu.

REALIZACJA

Prace na wizerunkiem dla marki Nateen rozpoczęliśmy od analizy konkurencji na rynku polskim. Po konsultacjach z klientem, wiemy jakie są jego oczekiwania w zakresie zleconych nam materiałów do wykonania. Wizerunek dla marki Nateen, ma mieć przede wszystkim przekaz proekologiczny oraz nieść za sobą przekaz pomocy dla starszych ludzi, borykających się z problemami higienicznymi. Symbolika logotypu oraz kolorystyka podstawowa marki została przeniesiona na projekt nowych materiałów firmowych. W ramach naszej pracy dla firmy został stworzony pakiet materiałów biurowych, teczka, strona internetowa oraz foldery produktowe. Grafika wspomnianych materiałów utrzymana w stylu proekologicznym, z wykorzystaniem firmowej zieleni oraz motywu listka. Dopełnieniem zaprojektowanych materiałów był odpowiednio dobrany materiał zdjęciowy. Klienci firmy pozytywnie odebrali wykrystalizowany wizerunek dla marki Nateen. Firma poprzez nową linię garficzną materiałów została odebra bardzo pozytywnie jako firma czerpiąca swoje korzenei z natury i zarazem dbająca o potrzeby ludzi starszych.

ZADANIA WYKONANE
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • teczka reklamowa
  • strona www
  • folder produktowy
  • ulotki dla marki
  • kalendarze firmowe
  • gadżety reklamowe
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Efektywny pomysł graficzny ulotki reklamowej dla firmy

Oto nasz nowy projekt - ulotka reklamowa. Wiemy, jak ją opracować, aby skłonić kontrahenta do aktywności i interakcji z firmą. Dokładnie dobraliśmy zrozumiały, ale trafny komunikat ulotki. Jest to przede wszystkim wizytówka dla materiału, który ma być wyeksponowany na pierwszy plan. Dla marki było ważne, aby końcowy produkt był spójny z jej przekazem, tym samym uwzględniliśmy to i zamknęliśmy w projekcie graficznym. Firma działa na wysoce konkurencyjnym rynku, stąd niezwykle istotne było zapewnienie jej unikatowości i wysokiej jakości, aby zdobyć ciekawość kontrahentów. Nasze projekty graficzne dotyczą również ulotek promocyjnych jak i promocyjnych.

strzałka

Wielkość ulotki reklamowej

Ulotkę przygotowujemy w dwóch formatach - A4 oraz A5. Wszystkie wykorzystywane szczegóły graficzne rozmieszczamy tak, aby zachować zupełną przejrzystość. Dbamy o każdy element na ulotce, dzięki czemu wszystko jest ewidentnie czytelne bez względu od jej rozmiaru. Przykładamy znaczną wagę do szczegółów od pierwszego szkicu i pomysłu aż do finalnej kreacji.

strzałka

Twórczy projekt ulotki firmowej

Nasz projekt został starannie przemyślany pod każdym aspektem. Dokładnie dostosowaliśmy wszystkie części składające się na ulotkę reklamową, takie jak kolory, typografia i grafika. Dbamy o zgodność kreowanych przez nas propozycji z wizerunkiem marki i jej tożsamością wizualną. Nasz produkt charakteryzuje się znaczną formą i walorem estetycznym, ale co najważniejsze także funkcjonalnością. Nasza praca wyróżnia się na tle innych marek z tej branży, ale to właśnie my dostarczamy bezpieczny produkt, któremu możesz zaufać.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42