Branża — Transport, spedycja
Praca — wizerunek, identyfikacja wizualna
Nasz klient to młoda i dynamicznie rozwijajaca się firma z branży transportowej. Silesia Cargo za misje i cel działania postawiła sobie dowieźć towary klientów o różnych gabarytach do wielu miejsc Europy.
Naszym zadaniem było opracowanie wizerunku firmy, począwszy od zaprojektowania logo, pomoc marketingowa w planowaniu strategii promocyjnej produktu. Ponadto mieliśmy zaprojektować szereg materiałów reklamowych według jednej spójnej linii graficznej. Ponieważ Silesia Cargo to dość młoda firma na rynku, ekspozycja jej wizerunku musiała być bardzo silna i wyraźna, aby przyciagnąć uwage klientów.
Po wnikliwej analizie i wielu tygodniach rozmów z klientem nasze działania rozpoczęliśmy od prac koncepcyjnych nad logo firmy. Logo, które powstało to prosty i nowoczesny znak graficzny, ukierunkowany w męską strone klientów. Kolory niebieski i odcienie szarości podkreślają profesjonalizm działalności firmy, a dodadtkowo w symbolice logotypu została uwikłana lietraz „S” co miało odnosić się do nazwy firmy. W kolejnym etapie prac zostały wykonane materiały biurowe oraz firmowa strona www. Zrealizowane prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logotypu został wykorzystany jako motyw przewodni, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie materiałów biurowych. Natomiast tworząc stronę www zdecydowaliśmy się na bardzo czyste i proste rozwiązania nie tylko w kwestii samej grafiki, ale również sposobu nawigacji i prezentowania ofert naszego klienta. Odpowiednio zaprojektowana struktura strony internetowej w znaczący sposób wpłynęła na czytelność oferty firmy Silesia Cargo dla jej klientów. Ponadto zrealizowaliśmy folder wizerunkowy, ulotkę, reklamę prasową i plakat. Materiały zostały zaprojektowane z wykorzystaniem naszego motywu przewodniego, tak aby w czytelny i świadomy sposób podkreślić silną i wyraźną pozycję firmy na rynku usług transportowych. Trud włożonej pracę nad materiałami dla firmy Silesia zaowocował kolejnymi zleceniami, w ramach których zostały wykonane kalendarze trójdzielne, notesy oraz inne gadżety reklamowe. Opracowana identyfikacja wizualna ugruntowała pozycje firmy w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo
- identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- strona www
- broszura
- ulotki
- reklama prasowa
- plakaty
- notes
- torba
- kalendarze ścienne
- prezentacja firmowa
- gadżety firmowe