Good Food

Branża — Art. spożywcze

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

Good Food to prężnie rozwijający się producent przetworów z ryb. Posiada w swojej ofercie dania ze śledzi w różnych zalewach i sosach, podawanych na różne sposoby.

WYZWANIE

Celem naszego klienta było posiadanie spójnego wizerunku, logo, zindywidualizowanej typografii i zaprojektowanych w oryginalnej linii graficznej etykiet. Dotychczas klient nie posiadał spójnego wizerunku, a opakowania jego produktów nie dorównywały poziomem grafiki do jakości oferowanego wyrobu.

REALIZACJA

Po przeprowadzeniu analizy wizualnej marek związanych z rynkiem przetworów rybnych i ryb, a także innych marek spożywczych, stworzyliśmy logo wpisane w kształt, który tworzy formę ryby.

Zdecydowaliśmy się na zastosowanie wyraźnego kodu kolorystycznego, dedykowanego do produktów z tego sektora przemysłu spożywczego – ciemny granat połączony z błękitami. Silna ekspozycja logo oraz przyporządkowanie formy koloru tła wszystkim produktom linii podstawowej budują jednorodną i zindywidualizowaną prezentację na półce sklepowej. To bardzo mocno wzmocniło obecność produktów w świadomości klientów.

Projektując etykiety nasi graficy ze szczególną starannością chcieli podkreślić jakość produktu, eksponując wyróżniające się, apetyczne wizualizacje potraw na elegancko przystrojonych talerzach.

ZADANIA WYKONANE
  • logo marki
  • identyfikacja wizualna
  • spójna linia graficzna dla prezentacji marki
  • zestaw etykiet reklamowych dla śledzia o różnym smaku
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Efektywne opakowanie i etykieta reklamowa to baza

Zaprojektowaliśmy opakowanie dla marki z myślą o działaniach marketingowych i budowaniu świadomości biznesu. Projektując markę należy pod uwagę wziąć każdy szczegół jaki pokazujemy kontrahentowi. Posiadanie spersonalizowanych do istoty działalności opakowań, to klucz do wypracowania przyjemnej dla oka tożsamości wizualnej. Taki zabieg pomaga z umiarem budować rozpoznawalną markę wybijającą się na rynku. Nasz kontrahent działa na wielce konkurencyjnym rynku, tym samym musieliśmy wykorzystać graficzne i sprzedażowe sposoby na wyróżnienie jego marki z tłumu.

strzałka

Przemyślany proces opracowania etykiet i opakowań

Proces projektowania opakowania był nie lada wyzwaniem. Musieliśmy zadbać o to, aby kompozycja graficzna zawierała wszystko, co może wywrzeć wpływ na późniejszy wybór towaru przez konsumenta. Nasi projektanci zadbali o dobór kolorów i fontów firmowych oraz grafiki, aby jak najlepiej wkomponować nasz towar w kreację wizualną firmy. Liczy się dla nas zgodność z tym, co zgłasza nasz klient i jakie są jego oczekiwania. Opracowywanie etykiety, która będzie zdobić sprzedawane artykuły, to nie tylko skupianie się na stylistyce, ale również na funkcjonalności i jedności w przekazie. W tym celu użyliśmy też archiwalnych zdjęć firmy i "wydobyliśmy" z niej aspekty ukazujące jej istotę.

strzałka

Dobra jakość i oryginalny projekt opakowania dla produktu

Aspekt jakości zdecydowanie wyróżnia nas pośród konkurencji. Zadbaliśmy o każdy niuans, żeby dać możliwość naszym klientom sto procent satysfakcji i produkt końcowy na ogromnym poziomie. Uwzględniamy najnowsze trendy ze świata graficznego oraz marketingowego. Kombinacja obu aspektów pozwala nam osiągać wysoce zadowalające naszych klientów efekty.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42