Lumi Light

Branża — Lumi Light

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

KLIENT

Lumi Light to producent energooszczędnych żarówek ledowych. Działając w nowoczesnej branży, firma potrzebowała odpowiednie logo i identyfikację wizualną.

WYZWANIE

Naszym zadaniem było stworzyć identyfikację wizualną będącą zgrabnym połączeniem nowoczesnej technologii i przekazu Eko. Mimo, iż branża żarówek LED jest dość nowa, stała się w krótkim czasie bardzo konkurencyjna. Musieliśmy zaprojektować identyfikację, która wypozycjonuje nową markę w branży i podkreśli dystans od firm konkurencyjnych.

REALIZACJA

Zaprojektowaliśmy logo wykorzystując w znaku formę graficzną przypominającą kształt żarówki. Stworzyliśmy autorską typografię dedykowaną logo marki Lumi Light. Użyliśmy nowoczesnych odcieni szarości i czystych błękitów, co nadaje logo planowany „techniczny” charakter. W folderze reklamowym, rozwijając identyfikację, dodaliśmy do szarości i błękitów ożywiający kolor żółtopomarańczowy. Kompozycje fotograficzne są miejscami rozmyte, przenikające się, co daje efekt świetlistości i przejrzystości. Chcąc uzyskać efekt nawiązania do tematyki „eko”, wykorzystaliśmy zdjęcia kojarzące się z przyrodą i przebywaniem człowieka w środowisku naturalnym. W projekcie opakowań zależało nam wykreowaniu odrębnej linii plastycznej, wyróżniającej opakowania produktów Lumi Light na półce sklepowej. Przy opakowaniach postawiliśmy przede wszystkim na czytelność i oszczędność formy – ze względu na niewielki rozmiar opakowania. Opracowaliśmy logiczną i czytelną hierarchię informacji, przez co opakowanie jest niezwykle przyjazne klientom.

Nasze główne założenia w utworzonym wizerunku – przejrzystość formy, techniczny, nowoczesny przekaz odwołujący się do ekologii – zostały osiągnięte.

ZADANIA WYKONANE
  • logo
  • identyfikacja wizualna
  • materiały firmowe (papier firmowy, koperty wizytówki, itp.)
  • zestaw opakowań na żarówki
  • strona www
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Skuteczne opakowanie i etykieta reklamowa to fundament

Opracowaliśmy opakowanie dla firmy z myślą o działaniach reklamowych i budowaniu istoty działalności. Kreując markę należy pod uwagę wziąć każdy detal jaki pokazujemy kontrahentowi. Posiadanie spersonalizowanych do zakresu działalności opakowań, to klucz do wypracowania miłej dla oka identyfikacji wizualnej. Taki zabieg pomaga sukcesywnie budować rozpoznawalną markę wybijającą się w branży. Nasz klient funkcjonuje na wysoce konkurencyjnym rynku, w związku z tym musieliśmy zastosować graficzne i marketingowe sposoby na wyróżnienie jego firmy z tłumu.

strzałka

Przemyślany przebieg opracowania etykiet i opakowań

Proces kreowania opakowania był nie lada wyzwaniem. Musieliśmy zadbać o to, aby kompozycja graficzna obejmowała wszystko, co może przyczyniać się na późniejszy wybór produktu przez odbiorcę. Nasi projektanci zadbali o dobór odcieni i czcionek firmowych oraz grafiki, tak aby jak najlepiej wkomponować nasz produkt w szatę wizualną marki. Liczy się dla nas zgodność z tym, co sygnalizuje nasz kontrahent i jakie są jego oczekiwania. Projektowanie etykiety, jaka będzie zdobić sprzedawane artykuły, to nie tylko koncentrowanie się na estetyce, ale również na funkcjonalności i jedności w przekazie. W tym celu użyliśmy też archiwalnych fotografii firmy i "wyjęliśmy" z niej aspekty uwidoczniające jej istotę.

strzałka

Wysoka jakość i oryginalny pomysł graficzny opakowania dla produktu

Aspekt jakości zdecydowanie wyróżnia nas pośród konkurencji. Zadbaliśmy o każdy szczegół, by dać możliwość naszym kontrahentom sto procent satysfakcji i produkt końcowy na ogromnym poziomie. Uwzględniamy najświeższe trendy ze świata graficznego oraz marketingowego. Połączenie obu aspektów umożliwia nam osiągać daleko zadowalające naszych odbiorców efekty.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42