Lumi Light

Branża — Lumi Light

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

KLIENT

Lumi Light to producent energooszczędnych żarówek ledowych. Działając w nowoczesnej branży, firma potrzebowała odpowiednie logo i identyfikację wizualną.

WYZWANIE

Naszym zadaniem było stworzyć identyfikację wizualną będącą zgrabnym połączeniem nowoczesnej technologii i przekazu Eko. Mimo, iż branża żarówek LED jest dość nowa, stała się w krótkim czasie bardzo konkurencyjna. Musieliśmy zaprojektować identyfikację, która wypozycjonuje nową markę w branży i podkreśli dystans od firm konkurencyjnych.

REALIZACJA

Zaprojektowaliśmy logo wykorzystując w znaku formę graficzną przypominającą kształt żarówki. Stworzyliśmy autorską typografię dedykowaną logo marki Lumi Light. Użyliśmy nowoczesnych odcieni szarości i czystych błękitów, co nadaje logo planowany „techniczny” charakter. W folderze reklamowym, rozwijając identyfikację, dodaliśmy do szarości i błękitów ożywiający kolor żółtopomarańczowy. Kompozycje fotograficzne są miejscami rozmyte, przenikające się, co daje efekt świetlistości i przejrzystości. Chcąc uzyskać efekt nawiązania do tematyki „eko”, wykorzystaliśmy zdjęcia kojarzące się z przyrodą i przebywaniem człowieka w środowisku naturalnym. W projekcie opakowań zależało nam wykreowaniu odrębnej linii plastycznej, wyróżniającej opakowania produktów Lumi Light na półce sklepowej. Przy opakowaniach postawiliśmy przede wszystkim na czytelność i oszczędność formy – ze względu na niewielki rozmiar opakowania. Opracowaliśmy logiczną i czytelną hierarchię informacji, przez co opakowanie jest niezwykle przyjazne klientom.

Nasze główne założenia w utworzonym wizerunku – przejrzystość formy, techniczny, nowoczesny przekaz odwołujący się do ekologii – zostały osiągnięte.

ZADANIA WYKONANE
  • logo
  • identyfikacja wizualna
  • materiały firmowe (papier firmowy, koperty wizytówki, itp.)
  • zestaw opakowań na żarówki
  • strona www
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Efektywne opakowanie i etykieta reklamowa to podstawa

Opracowaliśmy opakowanie dla firmy z myślą o działaniach reklamowych i budowaniu świadomości działalności. Kreując markę należy pod uwagę wziąć każdy element jaki pokazujemy kontrahentowi. Posiadanie spersonalizowanych do zakresu biznesu opakowań, to klucz do wypracowania przyjemnej dla oka identyfikacji wizualnej. Taki zabieg pomaga rozważnie budować rozpoznawalną markę wybijającą się w branży. Nasz klient funkcjonuje na wielce konkurencyjnym rynku, wobec tego musieliśmy zastosować graficzne i sprzedażowe sposoby na wyróżnienie jego firmy z tłumu.

strzałka

Przemyślany proces kreowania etykiet i opakowań

Proces tworzenia opakowania był nie lada wyzwaniem. Musieliśmy zadbać o to, aby kompozycja graficzna zawierała wszystko, co może wywrzeć wpływ na późniejszy wybór towaru przez klienta. Nasi projektanci zadbali o dobór barw i czcionek firmowych oraz grafiki, by jak najlepiej wkomponować nasz produkt w szatę wizualną firmy. Liczy się dla nas harmonia z tym, co komunikuje nasz odbiorca i jakie są jego oczekiwania. Kreowanie etykiety, jaka będzie zdobić sprzedawane artykuły, to nie tylko skupianie się na stylistyce, ale też na funkcjonalności i jedności w przekazie. W tym celu użyliśmy też archiwalnych fotografii firmy i "wyjęliśmy" z niej aspekty uwidoczniające jej charakter.

strzałka

Wysoka jakość i niepowtarzalny projekt opakowania dla produktu

Aspekt jakości zdecydowanie wyróżnia nas pośród konkurencji. Zadbaliśmy o każdy detal, aby zagwarantować naszym kontrahentom sto procent satysfakcji i produkt finalny na dużym poziomie. Uwzględniamy najświeższe trendy ze świata graficznego oraz marketingowego. Połączenie obu aspektów pozwala nam osiągać daleko zadowalające naszych klientów rezultaty.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42