Malfarb

Branża — Chemia gospodarcza

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

KLIENT

Marka Malfarb jest znana w kraju jak i zagranicą jako producent farb dostosowanych do potrzeb rynku. Jest jednym z większych polskich producentów ekologicznych produktów dla sektora budowlanego. Specjalizuje się w produkcji farb, tynków oraz preparatów gruntujących i dezynfekujących, klejów i gładzi szpachlowych.

WYZWANIE

Cel – wzrost znaczenia marki Malfarb wśród szerokiego grona odbiorców i podwyższenie jej pozycji na rynku krajowym i europejskim. Naszemu klientowi zależało, by wypozycjonować swoją ofertę w sektorze profesjonalnych farb budowlanych i zbliżyć się wizerunkowo do liderów tej kategorii. Naszym zadaniem było w pierwszej kolejności stworzyć nowe logo marki i jej podgrup, a następnie wykreować linie wizerunkową dla serii produktów z linii farb Pastel Color i Emalia Color. Dodatkowo firma potrzebowała materiały promocyjne opracowane w duchu nowego wizerunku.

REALIZACJA

Po gruntownej analizie branży zakrojonej na szeroką skalę i porównaniu pozycji konkurencji, zaproponowaliśmy zupełnie nowy wizerunek graficzny. Świeża identyfikacja wizualna pozwalała na nowe, strategiczne pozycjonowanie marki Malfarb. Następnie wprowadziliśmy to w życie poprzez nową tożsamość wizualną zawartą w materiałach promocyjnych i serii opakowań. Główny motyw graficzny – nazwa marki Pastel Color - która jest powielana na wszystkich opakowaniach, została stworzona tak, jak gdyby była napisana lejącą się farbą. Cała kompozycja rozgrywa się wokół tego bardzo plastycznego w wyrazie znaku. Tło opakowania stanowi element rozróżniający poszczególne rodzaje farb – wykorzystujemy różne motywy roślinne, podkreślając je wyrazistym kolorem dominującym. Tworząc opakowania opracowaliśmy również hierarchię informacji zawartą na nich. Część danych pokazaliśmy w postaci graficznych piktogramów, które stanowią zarazem uzupełniają spójnie graficzną szatę wizerunkową.

Projektując katalog produktów firmy Malfarb przyjęliśmy, iż głównym bezpośrednim odbiorcą oferty farb dekoracyjnych jest kobieta. Na tej idei oparliśmy opowieść – postać kobieca w różnych odsłonach stanowi leitmotiv katalogu, poprzez pokazanie emocjonalnej i żywiołowej kobiecej natury, pokazaliśmy różne nastroje zestawień kolorystycznych.

Nowe linie produktów oraz marki podrzędne (takie jak Emalia Color) skierowane do bardziej wymagających klientów sprawiają, że główna marka Malfarb zyskuje wyższą jakość, unikalność i dynamikę.

ZADANIA WYKONANE
  • logo główne firmy
  • identyfikacja
  • logo nowej marki Pastel Color
  • seria opakowań reklamowych Pastel Color
  • logo nowej marki Emalia Color
  • seria opakowań Emalia Color
  • katalog reklamowo-ofertowy
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Skuteczne opakowanie i etykieta reklamowa to grunt

Zaprojektowaliśmy opakowanie dla marki z myślą o działaniach promocyjnych i budowaniu świadomości działalności. Kreując markę należy pod uwagę wziąć każdy składnik jaki pokazujemy klientowi. Posiadanie spersonalizowanych do istoty biznesu opakowań, to klucz do wyrobienia przyjemnej dla oka tożsamości wizualnej. Taki zabieg pomaga spokojnie budować rozpoznawalną markę wybijającą się na rynku. Nasz odbiorca działa na wielce konkurencyjnym rynku, wskutek tego musieliśmy wykorzystać graficzne i marketingowe rozwiązania na wyróżnienie jego marki z tłumu.

strzałka

Przemyślany przebieg kreowania etykiet i opakowań

Proces tworzenia opakowania był nie lada wyzwaniem. Musieliśmy zadbać o to, aby kompozycja graficzna obejmowała wszystko, co może wywrzeć wpływ na późniejszy wybór produktu przez nabywcę. Nasi graficy zadbali o dobór barw i czcionek firmowych oraz grafiki, tak aby jak najpoprawniej wkomponować nasz towar w kreację wizualną marki. Liczy się dla nas harmonia z tym, co zgłasza nasz klient i jakie są jego oczekiwania. Tworzenie etykiety, która będzie zdobić sprzedawane artykuły, to nie tylko koncentrowanie się na stylistyce, lecz też na funkcjonalności i spójności w przekazie. W tym celu użyliśmy też archiwalnych fotografii firmy i "wyciągnęliśmy" z niej aspekty ukazujące jej istotę.

strzałka

Wysoka jakość i sprawdzony projekt graficzny opakowania dla produktu

Aspekt jakości stanowczo wyróżnia nas wśród konkurencji. Zadbaliśmy o każdy szczegół, by umożliwić naszym kontrahentom sto procent satysfakcji i produkt finalny na ogromnym poziomie. Uwzględniamy najnowsze trendy ze świata graficznego oraz marketingowego. Połączenie obu aspektów umożliwia nam osiągać daleko zadowalające naszych odbiorców efekty.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42