Verso

Branża — Papierosy

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

WYZWANIE

Naszą kwestią było stworzenie wizerunku spółki, zacząwszy od opracowania logo marki, tak aby w następnych fazach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów identyfikacyjnych – broszury firmowe, ulotki a5, segregatory, pomysły graficzne promocyjne, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu wykreowanie nowoczesnego, twórczego, a równocześnie nadzwyczaj profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla przedsiębiorstwa polegała w głównej mierze na opracowaniu spójnej, uniwersalnej linii graficznej, jaka będzie porządnie funkcjonować pod różne kanały działań marketingowych i sprzedażowych. Klient oczekiwał od nas opracowania estetycznego i prostego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w jakiej funkcjonuje.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem firmy zapoczątkowaliśmy od ogromnie istotnego elementu tożsamości przedsiębiorstwa czyli logo firmy. Symbol spółki, jaki powstał to nieskomplikowany i nowoczesny znak oraz właściwie dopasowana typografia, jaki swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku graficznego akcentuje profesjonalizm działań jednostki i energię działania. Logo marki miało być proste i wyraziste, ale też wyrażać cechy dynamiki odpowiedniej dla przedsiębiorstwa. Nowoczesność znaku graficznego uzyskaliśmy przez wykorzystanie właściwej struktury. W czasie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały potem wykorzystane przy projektowaniu pozostałych materiałów identyfikacji wizualnej.W następnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, foldery dla firmy, reklamy oraz firmowa strona www. Ukończone prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logotypu wykorzystaliśmy jako motyw przeplatający się, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie graficznym pozostałych materiałów identyfikacyjnych. Materiały zostały opracowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w wymowny i świadomy sposób zaakcentować mocną i widoczną sytuację jednostki w rynku. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zamówieniami, w ramach których zostały stworzone firmowe kalendarze ścienne, notesy z logo oraz pozostałe gadżety reklamowe. Opracowana identyfikacja wizualna ugruntowała sytuację jednostki w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • opakowanie
  • gadżety firmowe<
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Skuteczne opakowanie i etykieta reklamowa to baza

Zaprojektowaliśmy opakowanie dla marki z myślą o działaniach marketingowych i budowaniu istoty biznesu. Projektując markę wskazane jest pod uwagę wziąć każdy szczegół jaki pokazujemy klientowi. Posiadanie spersonalizowanych do charakteru działalności opakowań, to klucz do wyrobienia przyjemnej dla oka identyfikacji wizualnej. Taki zabieg pomaga z umiarem budować rozpoznawalną markę wybijającą się w branży. Nasz nabywca działa na wysoce konkurencyjnym rynku, dlatego musieliśmy zastosować graficzne i marketingowe strategie na wyróżnienie jego marki z tłumu.

strzałka

Przemyślany przebieg opracowania etykiet i opakowań

Proces kreowania opakowania był nie lada wyzwaniem. Musieliśmy zadbać o to, aby kompozycja graficzna obejmowała wszystko, co może przyczyniać się na późniejszy wybór produktu przez konsumenta. Nasi graficy zadbali o dobór barw i fontów firmowych oraz grafiki, żeby jak najpoprawniej wkomponować nasz wyrób w szatę wizualną marki. Liczy się dla nas harmonia z tym, co zgłasza nasz nabywca i jakie są jego oczekiwania. Skuteczne kreowanie etykiety, która będzie zdobić sprzedawane artykuły, to nie tylko koncentrowanie się na stylistyce, lecz także na funkcjonalności i spójności w przekazie. W tym celu użyliśmy też archiwalnych zdjęć firmy i "wydobyliśmy" z niej aspekty ukazujące jej istotę.

strzałka

Wysoka jakość i niepowtarzalny projekt opakowania dla produktu

Aspekt jakości dobitnie wyróżnia nas pośród konkurencji. Zadbaliśmy o każdy niuans, ażeby zapewnić naszym odbiorcom sto procent satysfakcji i produkt finalny na wysokim poziomie. Uwzględniamy najświeższe trendy ze świata graficznego oraz marketingowego. Połączenie obu aspektów umożliwia nam osiągać daleko zadowalające naszych odbiorców efekty.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42