Texar

Branża — Odzież

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

KLIENT

Texar to lider w branży produkcji odzieży militardnei i oudorowej. W swojej ofercie posiada bogaty wybór odzieży tektycznej i militarnej oraz wyposażenie, która na bieżąco ulega zmianie zgodnie z wymogami rynku i preferencjami Klientów.

WYZWANIE

Coraz większe zapotrzebowanie runku na odzież militarną i taktyczną, skłodniło firmę Texar do rozpoczęcia produkcji własnych produktów. Dynamiczny rozwój firmy w tym kierunku wymagał także gruntownego przebudowania wizerunku firmy. W pierwszej kolejności mieliśmy zacząć od prac nad liftingiem logotypu, tak aby móc przejść do kolejnych etapów związanych z odświeżeniem pozostałych materiałów reklamowych – folderów produktowych oraz całej serii etykiet do nowopowstałych produktów.

REALIZACJA

Podejmując prace nad wizerunkiem firmy Texar chcialiśmy uzyskać męski i outdorowy styl, który idealnie wkomponuje się w w przestrzeń wizualną brażny i rynku na jakim działa nasz klient. Dynamiczny i drapieżny projekt logo zyskał akcpetację. Umieszczenie wizerunku wilka w znaku graficznym miało na celu podkreślenie drapieżności i stylu oferowanych produktów od rynku docelowego. Symbol miał podkreślać outdorowy i militarny charakter marki. W projekcie opakowań postawiliśmy na czytelny przekaz marki, dwie dominujące barwy oraz techniczny rysunek przestawiający produkt. Styl etykiety bardzo męski, nawiązujący do wizerunku firmy. Folder oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej idealnie wpasują się w drapieżny i dynamiczny wizerunek, w którym dominują szarości i zielenie, kolorystyka odzieży militarnej. Całość prac uzupełniają odpowiednie wkomponowane zdjęcia plenerowe. W ramach naszej współpracy zaprojektowaliśmy dla klienta kalendarze trójdzielne i biurkowe podkładki pod mysz. Projekt kalendarzy spójnie nawiązuje do linii projektowej pozostałych materiałów i całej identyfikacji klienta.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • broszury
  • katalogi produktowe
  • ulotki
  • zestaw opakowań
  • etykiety do produktów
  • reklama prasowa
  • plakaty
  • kalendarze ścienne
  • prezentacje firmowa
  • gadżety reklamowe
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Etykieta, opakowanie reklamowe i jego znaczenie w promocji marki

Stworzyliśmy porywające opakowania reklamowe dla produktu, bo wiemy, że opakowanie dla produktu i dla marki to opcja ogromnie istotna. Liczy się w jego przypadku użyty materiał, ale też projekt, a raczej w zasadzie ona. Tak właśnie jest, bo wielu potencjalnych kontrahentów właściwie nie kojarzy samego artykułu, ale coś takiego jak etykietę na artykuł, jaką to niejednokrotnie widać w sieci, czy też w telewizji. Toteż można odważnie przyjąć, że to właśnie ta konkretna grafika na opakowaniu sprzedaje artykuł, bo jest: unikalna, ludzie utożsamiają ją z wysoką jakością, kupują tylko ze względu na to, że znają etykietę, a nawet polecają znajomym produkt.

strzałka

Opracowywanie opakowania reklamowego dzisiaj i jego przeznaczenie w sprzedaży

W czasach obecnych to tworzenie opakowania reklamowego odgrywa zasadniczą funkcję w czasie przygotowywania artykułu do sprzedaży. Opakowania I etykiety reklamowe projektują je graficy komputerowi i spece od marketingu z doświadczeniem i znajomością tych aktualnych trendów w branży, bo etykieta czy opakowanie reklamowe na produkt musi być na czasie. Kluczowe znaczenie ma też i to, że kontrahenci są do pewnego stopnia zapatrzeni w ruchy konkurencji, czyli ich reakcja łączona z ciekawym opakowaniem musi być nawet lepszą.

strzałka

Współczesne opakowanie reklamowe spójne z wizerunkiem firmy

Doskonale wiemy o tym, że etykieta na opakowanie reklamowe musi być spójną z wizerunkiem marki, czyli też z barwami, którymi od dłuższego czasu posługuje się konkretny wykonawca. Taka kreacja graficzna jest dla nas opcją bez trudu osiągalną, bo dysponujemy doświadczeniem specjalistów, którzy szczegółowo poznali współczesne rynkowe realia.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42