Branża — Budownictwo
Praca — tworzenie stron www
Działający na rynku mieszkaniowym deweloper Press wkraczała na rynek z prestiżową propozycją. Nowa inwestycja budowlana pod nazwą Centropolis to niepowtarzalna i wyjątkowa lokalizacja w niedalekim sąsiedztwie Starego Miasta Torunia, jest jedną z największych zalet Centropolis.
Naszym zadaniem była kreacja wizerunku dla inwestycji Centropolis i zaprojektowanie dla niej logo oraz materiałów reklamowych. Oferta firmy Press skierowana była do młodych, dynamicznych ludzi, chcących mieszkać w mieście. Inwestycja charakteryzowała się nowoczesnymi rozwiązaniami architektonicznymi. Wizerunek musiał być dość prosty w formie i zarazem czysty w odbiorze.
Projektując wizerunek dla inwestycji Centropolis wyszliśmy od nazwy, kojarzącej się z centrum miasta. Logo skonstruowaliśmy z delikatnych linii, które jako jedna całość tworzy kształt przypominją zarys budynków. Zdecydowaliśmy się na mocną i żywą kolorytyskę – czerwień w połączeniu z zimnym odcieniem niebieskiego, który jest symbolem relacji biznesowych. Motyw ciągłej linii budującej napis stał się podstawą w projektowaniu materiałów reklamowych. Projekty wzbogaciliśmy o element rysunku – wektorowe wykończenia ilustracji.Powstał ciekawy, nowoczesny wizerunek, bardzo wybijający się na tle konkurencji. Dzięki rezygnacji z typowych w reklamach inwestycji budowlanych motywów i skoncentrowaniu się na formach wektorowych – wizerunek zyskał świeżość i niepowtarzalność.
- logo marki
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- folder wizerunkowy
- strona internetowa
- ulotka