Arkadia 3
Branża — Budownictwo

Praca — Ulotki reklamowe

KLIENT

Arkadia 3 to kolejna inwestycja budowlana dla wiodącego dewelopera Arkady Invest. Z bydgoskiem deweloperem współpracujemy już od kilku lat. Wykonaliśmy dla niej szereg materiałów reklamowych i niejeden wizerunek dla inwestycji budowlanej.

WYZWANIE

Firma Arkada Invest poszukiwała identyfikacji dla nowej inwestycji budowlanej, która miała przyczynić się do wyróżnienia tej oferty mieszkań na rynku bydgoskim. Nasze projekty miały zapewnić skuteczny przekaz reklamowy i stworzyć przestrzeń dla prezentacji inwestycji na różnych płaszczyznach. Przekaz wizualny miał za zadanie komunikować kluczowe cechy oferty – sielankowa okolica, bliskość terenów zielonych, miejsce bezpieczne, idealne dla rodzin z dziećmi.

REALIZACJA

Przystępując do pracy, opieraliśmy się na założeniu, że klienci rynku mieszkaniowego tęsknią za bezpiecznym azylem, a jednocześnie wygodą, którą stwarza nowe budownictwo mieszkaniowe. Nasi graficy ze szczególną starannością chcieli podkreślić nowoczesność oferty, eksponując wyróżniające się ciekawą architekturą wizualizacje.Natomiast elementy takie, jak przestrzeń kolorystyczna, dynamiczna czcionka, świetliste zdjęcia przedstawiające radosnych, aktywnych ludzi bawiących się z dziećmi, miały komunikować lekkość i czekające tu na przyszłych mieszkańców szczęśliwe życie z dla od zgiełku miasta. Arkadia to symbol spokoju i kontaktu z naturą. To już trzecia inwestycja Arkady Inwest w tej okolicy, która należało w istotny sposób wyróżnić od pozostałych marek dewelopera. Awangardowa bryła, bliskość sklepów i punktów usługowych, to elementy które wyróżniają tą inwestycje. Te cechy zostały w odpowiedni sposób zaakacentowane w opracowanych dla firmy materiałach promocyjnych – folder wizerunkowy inwestycji, teczka, grafiki do strony www oraz ulotki.

ZADANIA WYKONANE
  • logo marki
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • folder wizerunkowy
  • teczka ofertowa
  • gadżety reklamowe

Zobacz zrealizowane prace

Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Skuteczna reklama inwestycji deweloperskiej czy budowlanej w gazecie

Interesująca reklama inwestycji deweloperskiej w gazecie to całkiem dobry sposób na prezentację oferty i zarazem doskonała metoda, dzięki której można dotrzeć do potencjalnych klientów. Co prawda w dzisiejszych czasach, kiedy szukamy nieruchomości lub czegokolwiek, najczęściej korzystamy z internetu, ale gazeta, magazyn drukowany to wciąż świetny sposób na reklamę i prezentację inwestycji deweloperskiej. Jak wiadomo, dobra reklama inwestycji budowlanej ma ogromny wpływ na sprzedaż nieruchomości. Trzeba więc próbować różnych sposobów. Nie można przecież pozwolić na to, by jakaś nieruchomość zbyt długo stała zupełnie bezużytecznie.

strzałka

Jak wykonać projekt reklamy nieruchomości do gazety?

Już na wstępie można powiedzieć, że tworzenie reklamy do gazety nie jest prostym zadaniem. Chodzi o to, że trzeba mieć z jednej strony wiedzę, a z drugiej doświadczenie. Dobrego projektu nie da się wykonać bez użycia specjalistycznych, nowoczesnych narzędzi. Trzeba mieć również pomysł, a z tym u niektórych jest dość słabo. Wszystko sprowadza się w związku z tym do jednego… Profesjonalne projektowanie reklamy jest zadaniem bardzo wymagającym i zarazem zadaniem nie dla każdego. Nie trzeba być specjalistą, by dojść do wniosku, że taka promocja, czy reklama graficzna musi być opracowana w najdrobniejszych szczegółach. Przecież ma być wykorzystana w prasie. Musi przyciągać uwagę, wzbudzać zainteresowanie, zachęcać do zapoznania się nie tylko ze zdjęciami, ale i z treścią opisującą daną nieruchomość. Temu przecież ma służyć reklama inwestycji budowlanej. Jeżeli zostanie wykonana niepoprawnie, trudno będzie osiągnąć ten cel. Co więcej, źle wykonana reklama prasowa nieruchomości negatywnie wpłynie na jakość i wygląd całej gazety, a na to nie można pozwolić. Trzeba w związku z tym dobrze przemyśleć kwestię grafiki, a nawet całej reklamy i przystąpić do działania, ale lepiej jednak z pomocą fachowca. Pytanie w takim razie – kto mógłby w tym pomóc?

strzałka

Komu zlecić projektowanie reklamy?

Profesjonalna reklama w prasie, gazecie, magazynie to ogromna szansa na zdobycie nowych klientów i szybkie pozbycie się nieruchomości. To powinno motywować deweloperów do korzystania z usług profesjonalnych agencji, które są w stanie wykonać naprawdę dobry projekt graficzny, a co za tym idzie, stworzyć skuteczną reklamę nowej inwestycji. Agencja reklamowa z własnym studiem graficznym, wyposażona w profesjonalne urządzenia i narzędzia do projektowania wizualnego, a także zatrudniająca doświadczonych, wyróżniających się kreatywnością grafików, z pewnością sprawi, że reklama inwestycji od dewelopera mieszkań będzie przykuwająca uwagę i zachęcająca do zakupu. Tak naprawdę każda nowa inwestycja powinna być reklamowana w ten sposób, ale reklama, a właściwie oprawa graficzna, za każdym razem powinna być inna. Dobry grafik będzie w stanie za każdym razem stworzyć zupełnie nową, oryginalną szatę graficzną. Dlatego ważne jest to, aby tego dobrego grafika poszukać, a najlepiej agencji reklamowej, która oferuje kompleksowe usługi. Taki projekt do gazety ma też wpływ na wizerunek nieruchomości. Sama reklama czy promocja powinna mocno do niego nawiązywać, z nim współgrać. Tego nie da się wykonać samodzielnie. To trudne zadanie trzeba zlecić specjalistom. Kompleksowa identyfikacja wizualna nieruchomości, a w tym strona www, szata graficzna dla materiałów reklamowych, grafika do reklamy w prasie – to i wiele innych odgrywa niezwykle ważną rolę w marketingu.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42