Praca — Ulotki reklamowe
Arkadia 3 to kolejna inwestycja budowlana dla wiodącego dewelopera Arkady Invest. Z bydgoskiem deweloperem współpracujemy już od kilku lat. Wykonaliśmy dla niej szereg materiałów reklamowych i niejeden wizerunek dla inwestycji budowlanej.
Firma Arkada Invest poszukiwała identyfikacji dla nowej inwestycji budowlanej, która miała przyczynić się do wyróżnienia tej oferty mieszkań na rynku bydgoskim. Nasze projekty miały zapewnić skuteczny przekaz reklamowy i stworzyć przestrzeń dla prezentacji inwestycji na różnych płaszczyznach. Przekaz wizualny miał za zadanie komunikować kluczowe cechy oferty – sielankowa okolica, bliskość terenów zielonych, miejsce bezpieczne, idealne dla rodzin z dziećmi.
Przystępując do pracy, opieraliśmy się na założeniu, że klienci rynku mieszkaniowego tęsknią za bezpiecznym azylem, a jednocześnie wygodą, którą stwarza nowe budownictwo mieszkaniowe. Nasi graficy ze szczególną starannością chcieli podkreślić nowoczesność oferty, eksponując wyróżniające się ciekawą architekturą wizualizacje.Natomiast elementy takie, jak przestrzeń kolorystyczna, dynamiczna czcionka, świetliste zdjęcia przedstawiające radosnych, aktywnych ludzi bawiących się z dziećmi, miały komunikować lekkość i czekające tu na przyszłych mieszkańców szczęśliwe życie z dla od zgiełku miasta. Arkadia to symbol spokoju i kontaktu z naturą. To już trzecia inwestycja Arkady Inwest w tej okolicy, która należało w istotny sposób wyróżnić od pozostałych marek dewelopera. Awangardowa bryła, bliskość sklepów i punktów usługowych, to elementy które wyróżniają tą inwestycje. Te cechy zostały w odpowiedni sposób zaakacentowane w opracowanych dla firmy materiałach promocyjnych – folder wizerunkowy inwestycji, teczka, grafiki do strony www oraz ulotki.
- logo marki
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- folder wizerunkowy
- teczka ofertowa
- gadżety reklamowe