Branża — Zdrowie, uroda
Praca — wizerunek, identyfikacja wizualna
Nasz klient to wynalazca producent nowatorskiego krzesła służącego zapobieganiu i korygowaniu wad postawy u dzieci i młodzieży.
Naszym zadaniem było zaprojektowanie logo, wizerunku dla nowej marki, pomoc marketingowa w planowaniu strategii promocyjnej produktu, projekt szeregu materiałów reklamowych według jednej spójnej linii graficznej. Ponieważ produkt Dobre Krzesło to nowość na rynku, ekspozycja samego produktu musiała być bardzo silna.
Po wnikliwej analizie i wielu tygodniach rozmów z klientem wyłoniła się nazwa produktu, a następnie zaprojektowaliśmy logotyp Dobrego Krzesła Entelo. Staraliśmy się uzyskać formę prostą, oszczędną, "medyczną". Po stworzeniu logo przyszła kolej na serię materiałów reklamowych - katalog, ulotki, reklamy prasowe, stoisko na targi. Ponieważ produkt Dobre Krzesło skierowany jest głównie do szkół, przeznaczony dla dzieci i młodzieży, staraliśmy się uzyskać młodzieżowy, szkolny klimat. W tym celu jako motyw wiodący naszych projektów wykorzystaliśmy ilustracje stylizowane na rysunki z zeszytów szkolnych. Kolorystyka także "szkolna", a zarazem lekko "medyczna" - błękity i granaty. Oprawa fotograficzna to kolorowe, żywe w barwach zdjęcia przedstawiające aktywne dzieci, rodzinę, szkołę itp. Zastosowane przez nas działania skutecznie zbudowały wartość nowej marki na polskim rynku. Przyczyniły się do tego zarówno indywidualna ilustracja, symbolika, kolorystyka, jak i odpowiednia ekspozycja wizerunku produktu w reklamach.
- logo
- identyfikacja wizualna
- materiały reklamowe
- strona www
- katalog
- ulotki
- stoisko na targi
- reklama prasowa