Entelo
Branża — Zdrowie, uroda

Praca — Ulotki reklamowe

KLIENT

Nasz klient to wynalazca producent nowatorskiego krzesła służącego zapobieganiu i korygowaniu wad postawy u dzieci i młodzieży.

WYZWANIE

Naszym zadaniem było zaprojektowanie logo, wizerunku dla nowej marki, pomoc marketingowa w planowaniu strategii promocyjnej produktu, projekt szeregu materiałów reklamowych według jednej spójnej linii graficznej. Ponieważ produkt Dobre Krzesło to nowość na rynku, ekspozycja samego produktu musiała być bardzo silna.

REALIZACJA

Po wnikliwej analizie i wielu tygodniach rozmów z klientem wyłoniła się nazwa produktu, a następnie zaprojektowaliśmy logotyp Dobrego Krzesła Entelo. Staraliśmy się uzyskać formę prostą, oszczędną, "medyczną". Po stworzeniu logo przyszła kolej na serię materiałów reklamowych - katalog, ulotki, reklamy prasowe, stoisko na targi. Ponieważ produkt Dobre Krzesło skierowany jest głównie do szkół, przeznaczony dla dzieci i młodzieży, staraliśmy się uzyskać młodzieżowy, szkolny klimat. W tym celu jako motyw wiodący naszych projektów wykorzystaliśmy ilustracje stylizowane na rysunki z zeszytów szkolnych. Kolorystyka także "szkolna", a zarazem lekko "medyczna" - błękity i granaty. Oprawa fotograficzna to kolorowe, żywe w barwach zdjęcia przedstawiające aktywne dzieci, rodzinę, szkołę itp. Zastosowane przez nas działania skutecznie zbudowały wartość nowej marki na polskim rynku. Przyczyniły się do tego zarówno indywidualna ilustracja, symbolika, kolorystyka, jak i odpowiednia ekspozycja wizerunku produktu w reklamach.

ZADANIA WYKONANE
  • logo
  • identyfikacja wizualna
  • materiały reklamowe
  • strona www
  • katalog
  • ulotki
  • stoisko na targi
  • reklama prasowa
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Efektywny projekt graficzny ulotki reklamowej dla marki

Oto nasz nowy projekt - ulotka reklamowa. Wiemy, jak ją opracować, aby nakłonić klienta do działania i interakcji z biznesem. Uważnie dobraliśmy jasny, ale trafny komunikat ulotki. Jest to przede wszystkim wizytówka dla towaru, jaki ma być wyeksponowany na pierwszy plan. Dla firmy było istotne, aby końcowy produkt był spójny z jej przekazem, wobec tego uwzględniliśmy to i zamknęliśmy w projekcie graficznym. Firma działa na wysoce konkurencyjnym rynku, zatem zasadnicze było zapewnienie jej unikalności i wysokiej jakości, aby zdobyć ciekawość kontrahentów. Nasze projekty graficzne dotyczą także ulotek promocyjnych jak i wizualnych.

strzałka

Rozmiar ulotki reklamowej

Ulotkę tworzymy w dwóch rozmiarach - A4 oraz A5. Wszelakie stosowane elementy graficzne umieszczamy tak, aby zachować całkowitą klarowność. Dbamy o każdy detal na ulotce, dzięki czemu wszystko jest dokładnie dostrzegalne bez względu od jej rozmiaru. Przykładamy znaczną wagę do szczegółów od pierwszego szkicu i pomysłu aż do końcowej kreacji.

strzałka

Pomysłowy projekt graficzny ulotki firmowej

Nasz projekt graficzny został rzetelnie zaplanowany pod każdym aspektem. Starannie dostosowaliśmy wszystkie części składające się na ulotkę reklamową, takie jak odcienie, typografia i grafika. Dbamy o zgodność przygotowywanych przez nas projektów z wizerunkiem firmy i jej tożsamością wizualną. Nasz produkt charakteryzuje się ogromną jakością i walorem estetycznym, ale co najistotniejsze i funkcjonalnością. Nasza praca wyróżnia się na tle pozostałych firm z tej branży, ale to właśnie my zapewniamy pewny produkt, któremu możesz zaufać.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42