Branża — Zdrowie, uroda
Praca — wizerunek, identyfikacja wizualna
RegiusAqua to jedna z najbardziej doświadczonych firm operujących na rynku uzdatniania wody. Swoje doświadczenie zdobyła na brytyjskim rynku, gdzie zajmowała się procesami produkcyjnymi uzdatniania wody. Zdobyty doświadzcenie zaowocowałao na opracowanie własnych technologii.
Firma RegiusAqua zleciła nam opracowanie kompleksowego wizerunku marki i produktów, które bądą sprzedawane na rynku polskim. Oferowane przez firmę produkty to bardzo wysokiej jakości różnego rodzaju urządzenia do uzdatniania wody. Naszym zadaniem było wykrystalizowanie wizerunku dla marki premium, a tym samym opracowanie szeregu elementów identyfikacyjnych – loga, strony, etykiet, folderów i materiałów reklamowych.
RegiusAqua to nowa marka urządzeń do uzdatniania wody, są to produkty bardzo wysokiej jakości i tym samym w wyższej cenie. Typowa marka premium, na którą nie każdy może sobie pozwolić. Naszą pracę nad materiałami dla klienta rozpoczeliśmy od analizy rynku i konkurencji na rynku polskim, aby w kolejnej części naszej pracy przejść do projektu logo. Zaproponowanowany przez nas projekt logo był bardzo elegancki. Zastosowana typografia oraz sama nietypowa konstrukcja znaku spowodowała, że projekt logo marki był bardzo elegancki, wręcz jak sygnet. Logo marki RegiusAqua to typowe logo herbowe, a użyta kolorystyka – brąz i turkus podkreślają ekskluzywność marki. W kolejnym etapie pracy skoncetrowaliśmy na opracowaniu etykiet produktowych, folderu i firmowej strony www. Wszystkie materiały zostały zaprojektowane z dbałością o każdy szczegół, aby miały znamiona ekskluzywności. Odpowiednio dobrana typografia, kolorystyka, czystość oraz układ materiałów to elementy dzięki, którym udało nam się wykrystalizować linię graficzną nadającą materiałom elegancji i prestiżu. W ramach naszej współpracy z klietem zaprojektowaliśmy również, grafiki na pojazdy oraz materiały POS, wszystko utrzymane we wspólnej linii graficznej i zgodnie z stworzoną identyfikacją firmy. Efeketem naszej pracy jest spójny system identyfikacji, który zyskał pozytywny odzew ze strony klientów firmy. Dzięki opracowanym materiałom marka potrzegana jest jak marka premium.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- etykieta dla produktu
- folder wizerunkowy
- strona internetowa
- teczka ofertowa
- grafika na samochody
- ścianka targowa
- rollupy
- billboardy
- gadżety reklamowe