Atrium Park
Branża — Budownictwo

Praca — Ulotki reklamowe

KLIENT

Nasz klient – firma budowlana Arkada Invest – realizowała dużą inwestycję o wyróżniającej się, nieszablonowej architekturze. Docelowo inwestycja ma składać się z 4 budynków o wysokim standardzie.

WYZWANIE

Oferta dewelopera miała trafić do dość wymagającego klienta, a więc identyfikacja wizualna marki, sam przekaz wizualny musiał być na bardzo wysokim poziomie. Marka Atrium Park musiała otrzymać charakterystyczną i unikalną tożsamość wizualną. Charakterystycznymi cechami inwestycji, które musiały być uwypuklone w wizerunku były: nowoczesność, wysoki standard, przyroda. Ponieważ realizowaliśmy już dla tego klienta projekty wizerunkowe dotyczące innych inwestycji, musieliśmy postarać się wyraźnie odróżnić ten projekt od pozostałych.

REALIZACJA

Praca nad identyfikacją wizualną dla Atrium Park obejmowała przede wszystkim zaprojektowanie logo oraz spójnej linii graficznej, która nadałaby ofercie naszego klienta indywidualny, niepowtarzalny charakter. W logotypie zastosowaliśmy motyw wijącej się gałązki z listkiem, symbolizujący przyrodę, jaka otaczać ma budynki tej inwestycji. Dla zdynamizowania wzoru i skontrastowania z delikatnym motywem gałązki daliśmy mocną, zdecydowaną czcionkę w napisie Atrium”, zaś „Park” dla kontrastu napisaliśmy cieniutką czcionką. W logo i materiałach reklamowych zastosowaliśmy kontrastową linię kolorystyczną opartą na mocnym ciemnym fiolecie i soczystej zieleni.

W materiałach reklamowych staraliśmy się oddać atmosferę wysokiej jakości i nowoczesności poprzez zastosowanie prostych dużych płaszczyzn koloru i oszczędną, elegancką typografię. Graficy ze szczególną starannością chcieli podkreślić wysoki standard budynków, eksponując wyróżniające się, imponujące wizualizacje. Przestrzenne ekspozycje inwestycji dodawały smaku i wartości marce.

Zastosowane przez nas działania skutecznie zbudowały wartość marki Atrium Park. Symbolika, kolorystyka, typografia, itp. umieściły ofertę naszego klienta w sektorze produktów o podwyższonym standardzie.

ZADANIA WYKONANE
  • logo
  • identyfikacja wizualna dla inwestycji
  • ulotka promocyjna
  • zestaw reklam prasowych
  • baner do strony www
  • billboard promocyjny dla inwestycji
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Ulotka reklamowa a4 czyli spójny pomysł graficzny i dopasowanie do branży

Stworzona przez nas ulotka reklamowa to kapitalny przykład, jak schludny i spójny pomysł graficzny może przyciągnąć uwagę kontrahentów i stać się skuteczną promocją. Wychwalając tę konkretną pracę, warto zwrócić uwagę na liczne jej zalety.

strzałka

Idea i kreacja graficzna ulotki reklamowej

Pomysł ulotki został opracowany z przemyślaną koncepcją oraz oryginalną kreacją graficzną. Wyróżnia się on należytym doborem grafik, fotografii oraz kolorystyki, jakie są bezbłędnie dostosowane do istoty rynku, w jakiej działa marka. Dzięki temu ulotka bardzo dobrze wpisuje się w wizerunek firmy i akcentuje jej wyjątkowy charakter. Opracowanie graficzne ulotki a4 Porządne opracowanie graficzne materiału sprawia, że ulotka promocyjna jest nie tylko schludna, ale też funkcjonalna. Ładnie opracowane i dobrane części do całości szaty graficznej dopełnia identyfikacyjne cechy produktu firmowego. Wszystko prezentuje się niezmiernie oryginalnie i przyciąga wzrok nabywców.

strzałka

Wysoka jakość wykonania i troska o detale

Ulotkę reklamową wykonaliśmy z wysoką jakością, co powoduje, że jest trwała i sprawdzona jako materiał promocyjny. Dbałość o szczegóły, także w opracowaniu graficznym, jak i w produkcji, przekłada się na estetyczny wygląd i będzie skuteczną reklamą. Ulotka reklamowa to znakomity przykład, jak zestawienie spójnego projektu graficznego, właściwego zestawiania składników wizualnych oraz wysokiej jakości wykonania może prowadzić do stworzenia wydajnego materiału reklamowego. Ta konkretna praca zasługuje na poważanie za dokładność i zaangażowanie w realizacji oraz przemyślane dopasowanie do potrzeb i charakteru firmy.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42