Bank Spółdzielczy
Branża — Finanse, ubezpieczenia

Praca — Ulotki reklamowe

WYZWANIE

Naszym tematem było zaprojektowanie wizerunku jednostki, zacząwszy od opracowania logo firmy, żeby w następnych krokach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów promocyjnych – broszury, ulotki, teczki, pomysły graficzne firmowe, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu opracowanie współczesnego, kreatywnego, a jednocześnie bardzo fachowego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla marki polegała w kluczowej mierze na zaprojektowaniu konsekwentnej, uniwersalnej linii graficznej, jaka będzie pozytywnie funkcjonować pod rozmaite kanały aktywności promocyjnych i sprzedażowych. Nabywca oczekiwał od nas wypracowania czystego i prostego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w jakiej funkcjonuje.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem przedsiębiorstwa zaczęliśmy od bardzo znaczącego elementu tożsamości przedsiębiorstwa czyli logotypu. Symbol marki, który powstał to nieskomplikowany i nowoczesny znak oraz odpowiednio dopasowana typografia, który swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logo uwydatnia profesjonalizm działań spółki i prężność działania. Logo firmy miało być proste i wyraziste, ale też wykazywać cechy dynamiki odpowiedniej dla spółki. Nowoczesność znaku graficznego uzyskaliśmy przez zastosowanie właściwej budowy. W toku kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały potem wykorzystane przy budowaniu kolejnych materiałów tożsamości wizualnej.W kolejnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, broszury reklamowe, reklamy oraz firmowa strona www. Zrealizowane prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz znak graficzny z logo firmy wykorzystaliśmy jako motyw kluczowy, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie innych materiałów promocyjnych. Materiały zostały zaprojektowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w zrozumiały i świadomy sposób podkreślić mocną i wyraźną pozycję przedsiębiorstwa w rynku. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zleceniami, w ramach których zostały wykonane kalendarze reklamowe ścienne, notesy z logo oraz pozostałe gadżety reklamowe. Zaprojektowana identyfikacja wizualna umocniła pozycje marki w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • teczka
  • torba
  • ulotka
  • prezentacja multimedialna
  • kalendarze reklamowe
  • gadżety firmowe<
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Ulotka a5 reklamowa czyli spójny projekt graficzny i dostosowanie do branży

Stworzona przez nas ulotka reklamowa to doskonały przykład, jak czysty i spójny pomysł graficzny może przyciągnąć uwagę klientów i stać się efektywną reklamą. Wychwalając tę konkretną pracę, należy zwrócić uwagę na liczne jej walory.

strzałka

Idea i kreacja graficzna ulotki reklamowej

Pomysł ulotki został opracowany z przemyślaną koncepcją oraz twórczą kreacją graficzną. Wyróżnia się on odpowiednim doborem grafik, fotografii oraz kolorystyki, które są idealnie zaadaptowane do istoty branży, w jakiej działa marka. Dzięki temu ulotka idealnie wpisuje się w wizerunek marki i akcentuje jej wyjątkowy charakter. Opracowanie graficzne ulotki Porządne opracowanie graficzne materiału sprawia, że ulotka jest nie tylko porządna, ale również efektywna. Ładnie zaprojektowane i dobrane elementy do całości szaty graficznej dopełnia promocyjne cechy gadżetu firmowego. Całość prezentuje się ogromnie oryginalnie i przyciąga wzrok nabywców.

strzałka

Odpowiednia jakość wykonania i troska o szczegóły

Ulotkę reklamową wykonaliśmy z wysoką jakością, co sprawia, że jest trwała i sprawdzona jako gadżet reklamowy. Dbałość o szczegóły, zarówno w opracowaniu graficznym, jak i w produkcji, przekłada się na estetyczny design i będzie skuteczną reklamą. Ulotka reklamowa to znakomity przykład, jak zestawienie spójnego pomysłu graficznego, właściwego łączenia składników wizualnych oraz wysokiej jakości wykonania może prowadzić do stworzenia skutecznego artykułu reklamowego. Ta konkretna praca zasługuje na poważanie za staranność i zaangażowanie w realizacji oraz przemyślane dostosowanie do wymogów i charakteru firmy.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42