Bank Spółdzielczy

Branża — Finanse, ubezpieczenia

Praca — Teczki reklamowe

WYZWANIE

Naszym tematem było zaprojektowanie wizerunku jednostki, zacząwszy od opracowania logo firmy, żeby w następnych krokach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów promocyjnych – broszury, ulotki, teczki, pomysły graficzne firmowe, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu opracowanie współczesnego, kreatywnego, a jednocześnie bardzo fachowego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla marki polegała w kluczowej mierze na zaprojektowaniu konsekwentnej, uniwersalnej linii graficznej, jaka będzie pozytywnie funkcjonować pod rozmaite kanały aktywności promocyjnych i sprzedażowych. Nabywca oczekiwał od nas wypracowania czystego i prostego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w jakiej funkcjonuje.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem przedsiębiorstwa zaczęliśmy od bardzo znaczącego elementu tożsamości przedsiębiorstwa czyli logotypu. Symbol marki, który powstał to nieskomplikowany i nowoczesny znak oraz odpowiednio dopasowana typografia, który swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logo uwydatnia profesjonalizm działań spółki i prężność działania. Logo firmy miało być proste i wyraziste, ale też wykazywać cechy dynamiki odpowiedniej dla spółki. Nowoczesność znaku graficznego uzyskaliśmy przez zastosowanie właściwej budowy. W toku kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały potem wykorzystane przy budowaniu kolejnych materiałów tożsamości wizualnej.W kolejnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, broszury reklamowe, reklamy oraz firmowa strona www. Zrealizowane prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz znak graficzny z logo firmy wykorzystaliśmy jako motyw kluczowy, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie innych materiałów promocyjnych. Materiały zostały zaprojektowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w zrozumiały i świadomy sposób podkreślić mocną i wyraźną pozycję przedsiębiorstwa w rynku. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zleceniami, w ramach których zostały wykonane kalendarze reklamowe ścienne, notesy z logo oraz pozostałe gadżety reklamowe. Zaprojektowana identyfikacja wizualna umocniła pozycje marki w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • teczka
  • torba
  • ulotka
  • prezentacja multimedialna
  • kalendarze reklamowe
  • gadżety firmowe<
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Profesjonalna teczka firmowa efektowny artykuł promocyjny

Stworzyliśmy przydatną i gustowną teczkę reklamową. Dzięki nam teczka nie jest już tylko praktycznym przedmiotem, ale także gadżetem reklamowym dla marki, który z pewnością oczaruje niemało klientów.

strzałka

Etapy tworzenia projektu teczki reklamowej

Wykonaliśmy teczki w formacie a4. Są to teczki na dokumenty z logo firmy oraz teczki ofertowe z nadrukiem. Naszą pracę rozpoczęliśmy od wykonania i pokazu projektu teczki firmowej. Pełny przebieg projektowy przebiegał pod bacznym okiem naszych fachowców. Dopiero po zaakceptowaniu opracowania przystąpiliśmy do wykonywania teczek. Ogólny wygląd artykułu jest spójny z identyfikacją i wartościami firmy, w tym samym czasie w dodatku podkreśla jej atuty. Teczki są przydatne i wygodne, pomieszczą sporo dokumentów, a przy tym będą dobrą promocją solidności marki.

strzałka

Profesjonalna teczka firmowa zgodna z wizerunkiem firmy

Wierzymy w to, że jak każdy produkt promocyjny, tak również teczka, powinna być wykonana rzetelnie i dopieszczona w każdym, nawet najmniejszym szczególe. Taki właśnie jest ten projekt graficzny. Zadbaliśmy o dobrą jakość substancji i nadruków oraz gruntowne wykonanie opracowania graficznego. Nasze usługi to gwarancja najwyższej jakości i pewnego towaru. Dzięki temu, że wykonaliśmy projekt od początku do samego końca, mieliśmy nad nim kompletną kontrolę na każdym etapie pracy od koncepcji, kreacji, projektowania, aż po druk. Pozwoliło nam to na uniknięcie dużej ilości niedociągnięć i sprawienie, że projekt jest jeszcze lepszy i z pewnością zadowoli kontrahentów, zatrzymując uwagę nad estetycznym wykonaniem i elegancją.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42