Branża — Budownictwo
Praca — wizerunek, identyfikacja wizualna
Firma Soho Investments powstała na bazie wieloletniego doświadczenia jej właścicieli w branży budowlanej w Stanach Zjednoczonych. Firma specjalizuje się w budownictwie mieszkaniowym opartym na nowoczesnych metodach realizacji inwestycji.
Inwestycja Ogrody Soho to koncepcja nowoczesnego osiedla mieszkaniowego położonego w samym centrum Jarocina. Charakterystycznymi cechami inwestycji, które musiały być uwypuklone w nowym wizerunku były: nowoczesność, wysoki standard, bliskość miasta a przy tym położenie w spokojnej okolicy.
Praca nad identyfikacją wizualną dla inwestycji Ogrody Soho obejmowała przede wszystkim zaprojektowanie logo inwestycji oraz spójnej linii graficznej, która nadałaby ofercie dewelopera indywidualnego i niepowtarzalnego charakteru. W logotypie zastosowaliśmy motyw roślinności, który miał być symolem nawiązującym do nazwy oraz miejsca, w którym powstaje osiedle – spokojna dzielnica z terenami zielonymi. W materiałach reklamowych staraliśmy się oddać atmosferę wysokiej jakości i nowoczesności oferowanych apartamentów, ale również z delikatnymi elementami graficznymi nawiązującymi do atutu inwestycji – osiedla z dużą ilością zieleni. Graficy ze szczególną starannością chcieli podkreślić wysoki standard budynków, eksponując wyróżniające się, imponujące wizualizacje. W zakresie tej pracy stworzyliśmy pakiet materiałów promocyjnych: ulotkę, folder dla inwestycji, grafiki do strony www oraz billboardy reklamujące markę. Zastosowane przez nas działania skutecznie zbudowały wartość marki Ogrody Soho. Symbolika, kolorystyka, typografia, itp. umieściły ofertę naszego klienta w sektorze produktów o podwyższonym standardzie.
- logo
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- folder reklamowy
- grafiki do strony www
- baner ofertowy
- gadżety firmowe
- billboard