Ogrody SOHO

Branża —Budownictwo

Praca — projekt logo firmy

KLIENT

Firma Soho Investments powstała na bazie wieloletniego doświadczenia jej właścicieli w branży budowlanej w Stanach Zjednoczonych. Firma specjalizuje się w budownictwie mieszkaniowym opartym na nowoczesnych metodach realizacji inwestycji.

WYZWANIE

Inwestycja Ogrody Soho to koncepcja nowoczesnego osiedla mieszkaniowego położonego w samym centrum Jarocina. Charakterystycznymi cechami inwestycji, które musiały być uwypuklone w nowym wizerunku były: nowoczesność, wysoki standard, bliskość miasta a przy tym położenie w spokojnej okolicy.

REALIZACJA

Praca nad identyfikacją wizualną dla inwestycji Ogrody Soho obejmowała przede wszystkim zaprojektowanie logo inwestycji oraz spójnej linii graficznej, która nadałaby ofercie dewelopera indywidualnego i niepowtarzalnego charakteru. W logotypie zastosowaliśmy motyw roślinności, który miał być symolem nawiązującym do nazwy oraz miejsca, w którym powstaje osiedle – spokojna dzielnica z terenami zielonymi. W materiałach reklamowych staraliśmy się oddać atmosferę wysokiej jakości i nowoczesności oferowanych apartamentów, ale również z delikatnymi elementami graficznymi nawiązującymi do atutu inwestycji – osiedla z dużą ilością zieleni. Graficy ze szczególną starannością chcieli podkreślić wysoki standard budynków, eksponując wyróżniające się, imponujące wizualizacje. W zakresie tej pracy stworzyliśmy pakiet materiałów promocyjnych: ulotkę, folder dla inwestycji, grafiki do strony www oraz billboardy reklamujące markę. Zastosowane przez nas działania skutecznie zbudowały wartość marki Ogrody Soho. Symbolika, kolorystyka, typografia, itp. umieściły ofertę naszego klienta w sektorze produktów o podwyższonym standardzie.

ZADANIA WYKONANE
  • logo
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • folder reklamowy
  • grafiki do strony www
  • baner ofertowy
  • gadżety firmowe
  • billboard
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Profesjonalne logo dla firmy - klucz do skutecznej promocji

Tworzenie logo dla marki to znaczący szczegół tworzenia jej wizerunku i skutecznej promocji. Poprawnie zaprojektowane logo przyciąga kontrahentów i wyróżnia markę na tle konkurencji. W tym artykule omówimy fundamentalne aspekty opracowania profesjonalnego logo dla firmy.

strzałka

Kreowanie logo - klucz do sukcesu

Kreowanie logo dla firmy to proces kreatywny, jaki wymaga przemyślanej idei i właściwego dopasowania do charakteru branży. W tym celu projektanci starają się poznać specyfikę działalności marki oraz jej cel i zalety, jakie ma przekazać za pomocą znaku graficznego. Kreacja logo obejmuje wybór poprawnego znaku, typografii oraz kolorów, które będą pasować do istoty firmy i jej przekazu. Tworzenie logotypu dla firmy - dobry początek. Poprawnie zaprojektowane logo marki przyciągnie uwagę kontrahentów i wyróżni firmę na tle konkurencji. Graficy wykorzystują najświeższe trendy wizualne oraz korzystają z profesjonalnych narzędzi, aby zapewnić wielką jakość projektu. Odpowiednie logo marki powinno być dopasowane do różnych nośników, od małych naklejek po wielkoformatowe banery.

strzałka

Profesjonalne logo dla firmy - spójność wizerunku

Profesjonalne logo dla firmy powinno być dopasowane do szaty wizualnej firmy, ażeby było konsekwentne z jej wizerunkiem. Tym samym bardzo ważne jest dopasowanie projektu do charakteru firmy oraz jej przekazu. Schludne i konsekwentne z wizualnym wizerunkiem opracowanie graficzne logo firmy jest kluczowym elementem powodzenia marki na rynku. Tym samym powinno się zwrócić uwagę na rzetelne wykonanie, dbałość o detale oraz wielką jakość produkcji. Profesjonalne logo dla firmy to klucz do funkcjonalnej reklamy. Dobrze opracowany znak przyciąga uwagę nabywców i wyróżnia firmę na tle konkurencji. Projektowanie logotypu wymaga przemyślanej idei i właściwego dopasowania do istoty branży. Projektanci wykorzystują najnowsze trendy wizualne oraz korzystają z profesjonalnych narzędzi, aby zagwarantować wysoką jakość projektu. Warto zainwestować w profesjonalne logo firmy, jakie przykuje uwagę i wyróżni firmę na tle konkurencji.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42