Ogrody SOHO
Branża — Budownictwo

Praca — Ulotki reklamowe

KLIENT

Firma Soho Investments powstała na bazie wieloletniego doświadczenia jej właścicieli w branży budowlanej w Stanach Zjednoczonych. Firma specjalizuje się w budownictwie mieszkaniowym opartym na nowoczesnych metodach realizacji inwestycji.

WYZWANIE

Inwestycja Ogrody Soho to koncepcja nowoczesnego osiedla mieszkaniowego położonego w samym centrum Jarocina. Charakterystycznymi cechami inwestycji, które musiały być uwypuklone w nowym wizerunku były: nowoczesność, wysoki standard, bliskość miasta a przy tym położenie w spokojnej okolicy.

REALIZACJA

Praca nad identyfikacją wizualną dla inwestycji Ogrody Soho obejmowała przede wszystkim zaprojektowanie logo inwestycji oraz spójnej linii graficznej, która nadałaby ofercie dewelopera indywidualnego i niepowtarzalnego charakteru. W logotypie zastosowaliśmy motyw roślinności, który miał być symolem nawiązującym do nazwy oraz miejsca, w którym powstaje osiedle – spokojna dzielnica z terenami zielonymi. W materiałach reklamowych staraliśmy się oddać atmosferę wysokiej jakości i nowoczesności oferowanych apartamentów, ale również z delikatnymi elementami graficznymi nawiązującymi do atutu inwestycji – osiedla z dużą ilością zieleni. Graficy ze szczególną starannością chcieli podkreślić wysoki standard budynków, eksponując wyróżniające się, imponujące wizualizacje. W zakresie tej pracy stworzyliśmy pakiet materiałów promocyjnych: ulotkę, folder dla inwestycji, grafiki do strony www oraz billboardy reklamujące markę. Zastosowane przez nas działania skutecznie zbudowały wartość marki Ogrody Soho. Symbolika, kolorystyka, typografia, itp. umieściły ofertę naszego klienta w sektorze produktów o podwyższonym standardzie.

ZADANIA WYKONANE
  • logo
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • folder reklamowy
  • grafiki do strony www
  • baner ofertowy
  • gadżety firmowe
  • billboard
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Wydajny pomysł graficzny ulotki reklamowej dla marki

Oto nasz nowy projekt - ulotka reklamowa. Wiemy, jak ją opracować, aby skłonić kontrahenta do działania i interakcji z biznesem. Dokładnie dobraliśmy wyraźny, ale trafny komunikat ulotki. Jest to przede wszystkim wizytówka dla materiału, który ma być wyeksponowany na pierwszy plan. Dla firmy było ważne, aby finalny produkt był spójny z jej przekazem, dlatego uwzględniliśmy to i zamknęliśmy w projekcie graficznym. Marka działa na znacznie konkurencyjnym rynku, wobec tego kluczowe było zapewnienie jej wyjątkowości i najwyższej jakości, aby zdobyć ciekawość odbiorców. Nasze projekty graficzne dotyczą również ulotek promocyjnych jak i brandingowych.

strzałka

Wielkość ulotki reklamowej

Ulotkę przygotowujemy w dwóch formatach - A4 oraz A5. Wszystkie stosowane detale graficzne układamy tak, aby zachować całkowitą klarowność. Dbamy o każdy szczegół na ulotce, dzięki czemu wszystko jest dokładnie czytelne niezależnie od jej formatu. Przykładamy znaczną wagę do szczegółów od pierwszego szkicu i pomysłu aż do finalnej kreacji.

strzałka

Pomysłowy projekt ulotki firmowej

Nasz projekt graficzny został uważnie zaplanowany pod wszelkim aspektem. Dokładnie dobraliśmy wszystkie elementy składające się na ulotkę reklamową, takie jak kolory, typografia i grafika. Dbamy o zgodność kreowanych przez nas projektów z wizerunkiem marki i jej identyfikacją wizualną. Nasz produkt charakteryzuje się dużą postacią i walorem estetycznym, ale co najważniejsze oraz funkcjonalnością. Nasza praca wyróżnia się na tle innych marek z tej branży, ale to właśnie my dostarczamy bezpieczny produkt, któremu możesz zaufać.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42