Opeus

Branża — Przemysł, produkcja

Praca — Kalendarze trójdzielne

Opis przypadku

Nowa jakość i siła wśród przedsiębiorstw sektora ślusarki budowlanej, tak w skrócie można określić pozycje Opeusa. Firma posiada wieloletnie doświadczenie w nowoczesnym budownictwie. Gamę produktów stanowią: drzwi i ścianki profilowe uniwersalne oraz przeciwpożarowe, fasady i świetliki stalowe oraz aluminiowe, elewacje wentylowane.

WYZWANIE

W związku z dynamicznym rozwojem firmy i silną ekspansją na rynek europejski zapadła decyzja o stworzeniu mocnego, wiarygodnego brandu. Firma posiadała już duże doświadczenie w branży, jednak brakowało jej wyrazistego wizerunku, a nawet logotypu. Wizerunek musiał być osadzony w branży budownictwa, prezentujący firmę młodą, ale z dużym kapitałem jakim jest doświadczenie. Co ważne - firma Opeus zgłosiła się do nas jako pretendująca do bycia liderem w swoim segmencie. Stąd już na samym początku wyzwanie było duże, sama identyfikacja wizualna firmy miała tworzyć wyraz stabilnego, poważnego partnera w biznesie.

REALIZACJA

Tworząc logo staraliśmy się uzyskać wyraz męski, zdecydowany. Postawiliśmy na kontrastowe zestawienie ciemnej barwy „brąz” i dużo jaśniejszej barwy „świeży zielony”. Typografię zaprojektowaliśmy prostą, o technicznym charakterze. Techniczny przekaz wzmocnił wrażenie solidności firmy Opeus w swojej branży. Aby nadać lekkości wizerunkowi stworzyliśmy rysowane delikatną kreską ilustracje łączące się ze zdjęciami budynków, klatek schodowych – co daje ciekawy efekt odrealnienia ciężkich stalowych konstrukcji, a dzięki temu wyróżnia wizerunek Opeusa na tle konkurencji. Podczas kilku lat wspólnej pracy stworzony przez nas wizerunek firmy Opeus ewoluował. Powstało z naszym udziałem wiele materiałów promocyjno-reklamowych. W niektórych dominują architektoniczne płaszczyzny firmowych kolorów brązu i zieleni, w innych kładliśmy większy nacisk na rysunek. Dzięki temu materiały firmy są różnorodne i ciekawe. W całości tworzą spójny rozwojowy pakiet wizualny wyróżniający naszego klienta klarowną indywidualną linią plastyczną. Silna, męska identyfikacja wizualna pomogła naszemu klientowi w realizacji strategii budowy solidnego przedsiębiorstwa. Opracowane wersje językowe materiałów marketingowych pozwoliły Opeusowi na rozwój handlowy, również na kolejnych rynkach europejskich.

ZADANIA WYKONANE

Podczas dłuższej współpracy powstał spory pakiet identyfikacyjny obejmujący zarówno podstawowe materiały reklamowe, jak i promocja firmy na zewnątrz.

  • logo firmy
  • identyfikacja wizualna
  • materiały firmowe (tj. wizytówki, papier firmowy, koperty)
  • reklama na samochodach firmowych
  • spójny zestaw materiałów promocyjno-reklamowych (zestaw katalogów reklamowych, teczka reklamowa, teczka-clip, zestaw różnych kalendarzy reklamowych, teczki ofertowe, notesy, bloczki)
  • strona www
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany pracą?Skontaktuj się z nami...

Kalendarze trójdzielne z logo i firmowymi dodatkami

Teraz firmy, które zamawiają przeróżne gadżety reklamowe, decydują się na kalendarze trójdzielne z logo firmy. I dzieje się tak nie bez powodu, bo tego rodzaju organizery ścienne nie są zwykłymi terminarzami. Co prawda mają terminarz, ale też reklamę firmy, która dociera do szerokiego grona odbiorców. Tak więc kalendarze trójdzielne 2021 oznaczone nadrukowanym logo są często wykorzystywane jako prezent dla pracowników, klientów czy nawet partnerów biznesowych. Im więcej osób będzie ich używało, tym lepiej dla firmy, ponieważ skuteczna reklama będzie się samoistnie rozprzestrzeniała. Kalendarze to nie tylko skuteczna reklama, ale i nienachalna.

strzałka

Skąd wziąć zdjęcia, by wykonać kalendarz trójdzielny z logo?

Klient zamawiając kalendarz trójdzielny może dostarczyć własne zdjęcia i grafiki firmowe. Muszą być jednak wykonane zgodnie z zaleceniami producenta. Chodzi o to, że muszą być wyraźne, wysokiej jakości. W przeciwnym razie zdjęcie będzie miało negatywny wpływ na ogólny wygląd kalendarza z logo. A na to producent nie może sobie pozwolić. Nie wydrukuje kalendarza ze słabej jakości zdjęciem, bo taki produkt dość mocno zaniży poziom jego portfolio. Istnieje również możliwość zamówienia sesji zdjęciowej na potrzeby uzyskania zdjęć do wykorzystania w kalendarzu. To jednak wiąże się z wyższymi kosztami. Kolejna opcja to zdjęcia z archiwum własnego agencji, czy producenta kalendarzy. Firma, która oferuje kalendarze reklamowe trójdzielne z logo ma mnóstwo zdjęć idealnych do wykorzystania w tym zakresie. Warto więc zdać się na opinię profesjonalistów i skorzystać z ich gotowych już zdjęć, które na pewno wpłyną na wysoką jakość tego produktu. Tak profesjonalnie wykonane kalendarze trójdzielne 2021 wpłyną na wizerunek firmy, zwiększą rozpoznawalność logo firmy i jej samej i z pewnością wpłyną na sprzedaż również. Dlatego dobrze jest dbać o takie szczegóły jak właśnie wspomniane zdjęcia, ponieważ mają one duży wpływ na ogólny wygląd kalendarza, na jego atrakcyjność.

strzałka

Dobre trójdzielne kalendarze z logo oraz pełnymi danymi firmy

Zamawiający kalendarze ścienne mają mnóstwo oczekiwań co do tych biurowych gadżetów reklamowych. Chcą przede wszystkim, aby ich wygląd współgrał z logo i wizerunkiem ich firmy i jest to zupełnie zrozumiałe. Ponadto oczekują, że na powierzchni kalendarza pojawi się logo firmy, a także zostaną wydrukowane dane ich firmy. W końcu kalendarz tego rodzaju ma pełnić funkcję reklamy, więc nic dziwnego w tym, że inwestorzy chcą umieścić jak najwięcej elementów reklamujących ich działalność. Tak naprawdę reklamowe kalendarze dla firmy są zdecydowanie lepszą reklamą, niż na przykład kubki, smycze czy inne gadżety z firmowymi oznaczeniami. Po prostu są zdecydowanie praktyczniejsze. Bardziej przyciągają uwagę potencjalnych klientów i przede wszystkim motywują do częstego spoglądania w ich kierunku. Wystarczy pomyśleć, ile tak w ciągu dnia zagląda się do kalendarza z logo. Niektórzy robią to kilka razy, inni kilkanaście, a nawet więcej razy. Dobrze wykonany kalendarz i oznaczony firmowym logo czy jakimś hasłem promocyjnym, utrwali w pamięci odbiorców obraz, który zawsze będzie kojarzył się z konkretną firmą. Na tym właśnie polega i to ma na celu produkcja kalendarzy firmowych z logo i innymi dodatkami. A możliwości ich wykończenia jest wiele.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42
Copyright © Studio Whiteart