Panorama

Branża — Budownictwo

Praca — Billboardy, banery reklamowe

KLIENT

Panorama to kolejna z inwestycji bydgoskiego dewelopera Arkady Invest. Iwestycja zaprojektowa z myślą o osobach chcacyh mieszkać w nowoczesnym i funkcjonalnym budynku. Inwestor zadbał z dbałością o wszystkie detale. To przemyślane wnętrza, przestronne balony i duże tarasy, jak nazwa inwestycji wskazuje z widokiem na panoramę Bydgoszczy.

WYZWANIE

Firma Arkada Invest zleciła nam wykonanie identyfikacji dla nowej inwestycji budowlanej, która miała przyczynić się do wyróżnienia tej oferty na rynku nieruchomości. Nasz design miał zapewnić nowoczesną reklamę i stworzyć przestrzeń dla prezentacji inwestycji w różnych mediach. Przekaz wizualny miał za zadanie komunikować kluczowe cechy oferty – nowoczesność i fukcjonalność, a wszystko to z pięknym widokiem na panoramę Bydgoszczy.

REALIZACJA

Przystępując do pracy, opieraliśmy się na założeniu, że klienci rynku nieruchomości oczekują życia z dala od miejskiego zgiełku, a jednocześnie potrzebują wygody, funkcjonalności oraz nowoczesności, którą stwarza nowe budownictwo mieszkaniowe. Nasi graficy ze szczególną starannością chcieli podkreślić nowoczesność i przemyślaną funkcjonalność mieszakań oferowanych przez dewelopera eksponując wyróżniające się ciekawą architekturą wizualizacje budynku. Konstrukacja logo to prosta w formie i konstrukcji znaku. Poprzez wykorzystanie ciągłej linii stworzyliśmy zarys ponaramy miasta, który ma być nawiązaniem do walorów lokalizacji. Wizualnie logo miało też podkreślać samą nazwę inwestycji.Efektem naszej pracy było stworzenie kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej dla marki budowlanej – począwszy od logo, typografii a skończywszy materiałach promocyjnych inwestycji – folder reklamowy, ulotki oraz reklamy zewnętrzne. Oryginalne rozwiązania graficzne podkreśliły odrębność i indywidualność produktu na tle konkurencji.

ZADANIA WYKONANE
  • logo marki
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • folder wizerunkowy
  • teczka ofertowa
  • ulotka
  • billboardy
Zinteresowany pracą?Skontaktuj się z nami...

Baner, billboard nieruchomości deweloperskiej - skuteczny projekt

Ostatnimi czasy bardzo modne stały się billboardy, szczególnie wśród deweloperów. Dzięki nim mogą ciekawie reklamować swoje nowe przedsięwzięcia. Zacząć jednak trzeba od skutecznego projektu graficznego. Od niego tak naprawdę wiele zależy. Praca nad projektem nie jest prostym zadaniem. Profesjonalny projekt banneru nieruchomości deweloperskiej albo wielkoformatowego billboardu jest z jednej strony trudny do wykonania, a z drugiej zaś niezbyt tani. Mimo to warto zdecydować się na tę promocje z uwagi na skuteczność w zakresie reklamy, jaką zapewnia. Należy tylko zlecić wykonanie projektu firmie, która naprawdę dobrze się na tym zna. Czy taką będzie agencja reklamowa?

strzałka

Jak wykonać projekt baneru nieruchomości deweloperskiej?

Z uwagi na to, że jak już wielokrotnie wspomnieliśmy, projekt billboardu nieruchomości deweloperskiej jest bardzo ważny i od niego wiele zależy, trzeba zająć się nim profesjonalnie, dbając o każdy, nawet najmniejszy jego detal. Stąd zaleca się, aby zlecać tego rodzaju zadania profesjonalistom. Wśród nich są agencje reklamowe z własnym studio graficznym. Dobry baner nieruchomości czy billboard to dziś świetny sposób na nowoczesną prezentację oferty czy konkretnej inwestycji. Dlatego nie należy zabierać się za to samodzielnie. Najlepiej od razu zlecić fachowcom od projektowania. Wykonując projekt tego elementu graficznego należy zadbać o to, aby współgrał on z wizerunkiem firmy. Poszczególne części tej grafiki muszą dobrze się ze sobą komponować, zarówno ogólnie wizualnie, jak też kolorystycznie. Poprawnie zaprojektowany billboard i baner nieruchomości przykuwa uwagę, wzbudza zainteresowanie potencjalnych klientów, a także sprawia, że reklama w tej formie staje się po prostu skuteczną reklamą. Projekty graficzne takich materiałów reklamowych wykonuje się z użyciem nowoczesnych narzędzi i programów, najczęściej w oparciu o wieloletnie doświadczenie i obowiązujące trendy. Dlatego są takie wyjątkowe i oryginalne.

strzałka

Czy projekt billboardu nieruchomości deweloperskiej to dobra reklama?

Deweloperzy zwykle zastanawiają się nad różnymi formami reklamy i promocji. Chcą wybrać tę, która przynosi jak największe efekty. W sumie to normalne i zrozumiałe. Po co komu reklama drukowana, która nie gwarantuje pozytywnych zmian. Pod uwagę biorą między innymi bilbord nieruchomości. To jedna z popularniejszych form reklamowania czy promowania inwestycji deweloperskich, a także całej działalności deweloperów. Dobry projekt banneru inwestycji budowlanej to połowa sukcesu. Oczywiście deweloper może zaprezentować się w prasie drukowanej, internecie czy nawet w telewizji i radio, ale czasem nie ma takiej potrzeby. W końcu w tym przypadku trzeba dotrzeć do lokalnych klientów. I stąd projekty banerów nieruchomości czy billboardów reklamowych to jedno z lepszych rozwiązań, sposobów na pozyskanie nowych odbiorców. Z uwagi na to, że reklama ta jest tak bardzo ważna, najlepiej zlecić tworzenie bilbordu nieruchomości mieszkań specjalistom. Im atrakcyjniejszy będzie projekt wizualny, tym większą skutecznością się wykaże. Żaden deweloper nie chciałby mieć problemów ze sprzedażą nieruchomości. Każdy liczy na szybką sprzedaż i dobry zysk. Taki projekt baneru nowej nieruchomości mógłby naprawdę wiele pomóc. Takie bilbordy widujemy na trasie i na terenie miasta. jednak uwagę przyciągają tylko te najciekawsze. Warto o taki właśnie zadbać.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42