Panorama

Branża — Budownictwo

Praca — wizerunek, identyfikacja wizualna

Zaprojektowaliśmy kompleksowy pakiet materiałów reklamowych utrzymany w indywidualnej linii graficznej rozwijającej identyfikację wizualną firmy. Zadaniem pakietu było podniesienie prestiżu firmy, wyróżnienie się jej oferty na rynku i umocnienie wizerunku. Dzięki przemyślanej strukturze i indywidualnej, nowoczesnej kreacji graficznej pakiet materiałów reklamowych firmy przedstawia ją jako dynamicznego, rozwojowego i godnego zaufania partnera biznesowego

Zinteresowany pracą?Skontaktuj się z nami...

Czy identyfikacja wizualna nieruchomości deweloperskiej jest niezbędna?

Podejście deweloperów do sprzedaży nieruchomości jest bardzo różne. Jedni angażują się w ten proces w stu procentach, inni robią to w znacznie mniejszym stopniu. Warto byłoby jednak pomyśleć o czymś takim, jak identyfikacja wizualna nieruchomości deweloperskiej. To cały proces kreacji wizerunku danego przedsięwzięcia, co ma jednocześnie wpływ na ogólną działalność inwestora. Każda inwestycja mieszkaniowa to wobec tego szansa na to, by zyskać większą popularność, zdobyć nowych klientów, pozytywne opinie itd. Czy jednak identyfikacja wizualna dedykowana nieruchomości jest niezbędna? Czy każdy deweloper musi o nią zadbać?

strzałka

Korzyści, jakie daje identyfikacja wizualna nieruchomości dla dewelopera

Nowa identyfikacja wizualna przynosi deweloperowi szereg korzyści, z których ten nie zawsze zdaje sobie sprawę. Warto wobec tego wypowiedzieć się o tym nieco szerzej. Jedną z nich jest niewątpliwie wyróżnienie. W czasach, w których konkurencja działająca na tym samym rynku budowlanym jest tak silna, trzeba zadbać o to, by się czymś na tym rynku wyróżnić. Prawda jest taka, że im szybciej potencjalni klienci zauważą dewelopera czy jego nową inwestycję, tym lepiej dla niego. Dobrze wykonana nowa identyfikacja wizualna nieruchomości jest łatwiej zapamiętywana i dobrze kojarzona z całą działalnością firmy. Kolejna sprawa to dobre czy też pozytywne wrażenie. To właśnie zapewnia identyfikacja wizualna inwestycji deweloperskiej. Każdy, kto wybiera jakiś produkt w sklepie zwraca przede wszystkim uwagę na opakowanie, wygląd i producenta. Dlatego bez wątpienia dobrą, estetyczną oraz spójną identyfikacją deweloper zyska naprawdę wiele. Tak naprawdę nieruchomość od firmy deweloperskiej jest atrakcyjniejsza niż ta, jaką można nabyć na rynku wtórnym. Jednak dziś to nie wystarcza, by zdobyć klientów i szybko sprzedać wszystkie nieruchomości. Niewątpliwie wizerunek dewelopera oraz identyfikacja konkretnej inwestycji bardzo w tym wszystkim pomoże. Należy mieć na uwadze to, że spójna komunikacja wizualna gwarantuje inwestorowi całkiem wysoki poziom identyfikacji wśród potencjalnych klientów.

strzałka

Czy nowa nieruchomość deweloperska musi mieć oddzielną identyfikację wizualną?

Właściwie nie ma obowiązku, ale prawda jest taka, że firmy, które nie reklamują się, nie promują swoich nowych produktów czy usług, nie „wychodzą do ludzi”, potencjalnych klientów ze swoimi nowymi inwestycjami, nie mają łatwo na obecnym rynku. Konkurencja jest bardzo duża, również wśród agencji deweloperskich. O klienta trzeba niemal walczyć. Na rynku nieruchomości co chwilę pojawiają się nowe inwestycje i jak się okazuje, sama jakość czy lokalizacja nie wystarczy, by przyciągnąć uwagę klientów. Trzeba więc zadbać o reklamę tego przedsięwzięcia. Estetyczna, profesjonalnie wykonana identyfikacja wizualna nieruchomości budowlanej czy deweloperskiej to połowa sukcesu. Warto w związku z tym o nią zadbać i najlepiej jej wykonanie zlecić fachowcom. Profesjonalna agencja reklamowa zatrudnia specjalistów, którzy posługując się nowoczesnymi narzędziami i wiedzą, jaką zdobywali przez lata, potrafią tworzyć wyjątkowe, przykuwające uwagę identyfikacje wizualne dla nowych obiektów deweloperskich, czy też dla firm z tej branży, zarówno tych poczatkujących, jak też działających na rynku od wielu długich lat. Zdaniem niektórych z nich identyfikacja ta jest niezbędna. Inni twierdzą, że jest świetnym uzupełnieniem tego przedsięwzięcia. Jedno natomiast jest pewne – warto, by deweloperzy zwrócili na nią swoją uwagę.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42
Copyright © Studio Whiteart