Pres

Branża — Budownictwo

Praca — projekt logo firmy

Opis przypadku

Pres to deweloper z długimi tradycjami w branży budowlanej, stabilną pozycją i bardzo dużym bagażem doświadczeń. Lider firmy jest synonimem nowoczesnego budownictwa w regionie.

WYZWANIE

Wieloletnia współpraca z firmą Pres zaowocowała zleceniem nam rebrandingu. Dotychczas firma posiadała niespójny przekaz marketingowy - ani typografia, ani kolorystyka nie były zdefiniowane jako stałe elementy identyfikacji firmy. Naszym zadaniem było wykrystalizowanie spójnego wizerunku firmy Pres, wyróżniającego ofertę naszego klienta spośród innych firm deweloperskich. Oferta Pres kierowana do klientów wymagających, proponuje budownictwo o wysokim standardzie, co musiało być podkreślone w wizerunku firmy. Kompleksowy wizerunek miał odzwierciedlać profesjonalizm, bardzo duże doświadczenie w budownictwie oraz szeroki zakres usług, jakie świadczy firma Pres.

REALIZACJA

Stworzyliśmy proste w wyrazie, ale odnoszące się do tematyki branży logo. Logo zamknęliśmy graficznym symbolem sklepienia, aby już sam znak nasuwał skojarzenia z branżą budowlaną.

Projektując wizerunek firmy postawiliśmy na minimalistyczny przekaz graficzny, który przykuwa uwagę prostotą i czystością formy. Oparty został na bryłach, elementach odnoszących się do budownictwa, co ma nawiązywać do tematyki architektonicznej. Zastosowaliśmy zestawienie firmowej typografii oraz dwóch podstawowych barw – szarości i czerwieni. Konsekwencja w zastosowaniu kolorystyki skutecznie ujednoliciła przekaz wizualny wszystkich materiałów promocyjnych firmy. Aby nadać element ekskluzywności prostym w formie graficznej materiałom drukowanym wprowadziliśmy uszlachetnienie w postaci koloru srebrnego, co spowodowało zwiększenie prestiżu tworzonych materiałów. Końcowo stworzony spójny pakiet materiałów zwraca uwagę swoją „prostotą” i ciekawym, nowoczesnym projektem graficznym.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • identyfikacja wizualna
  • materiały firmowe (wizytówki, papier firmowy, koperty itp.)
  • spójny zestaw materiałów promocyjno-reklamowych (katalog reklamowy, teczka)
  • strona www
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany pracą?Skontaktuj się z nami...

Trafiony projekt logo dewelopera nieruchomości

Każdy zapewne wie, że projekt logo dewelopera nieruchomości można wykonać na wiele różnych sposobów, zawsze zgodnie z oczekiwaniami zleceniodawcy. Pytanie tylko, który z tych projektów mógłby okazać się trafionym? Wszystko zależy właśnie od preferencji konkretnej firmy działającej w branży budowlanej, a także od tego, jakie ma wobec danej inwestycji zamiary. Opracowanie logo dewelopera nie jest takim łatwym projektem graficznym, jak może się wydawać, ale na szczęście dzięki wsparciu profesjonalistów, można zyskać dobry projekt spełniający wszelkie oczekiwania. Przejdźmy wobec tego do tego, jakie powinny być projekty logo tego inwestora.

strzałka

Jak powinno wyglądać profesjonalne logo dewelopera?

Logo inwestycji dewelopera może być proste albo skomplikowane. Może składać się tylko z jednego elementu albo z kilku. Można wykonać je w jednym kolorze lub w kilku kolorach. Może być nawet malutkie albo jeżeli ktoś woli, duże. Wymieniać można długo, bo tworzenie logo jest tak naprawdę czymś, co pozwala na spełnienie najśmielszych oczekiwań względem tego projektu graficznego. Można wykonać je i wykończyć wedle indywidualnych pomysłów oraz potrzeb i nikt tu niczego nie zabroni. A czy logo marki to będzie skuteczne i przydatne, to już w zasadzie druga sprawa. Jedno jest pewne, projekt logo firmy deweloperskiej powinien być oryginalny, elegancki, nawiązujący do działalności prowadzonej przez dewelopera i do czasów, w których deweloper ten ma zamiar się nim posługiwać. Stworzony logotyp musi przyciągać uwagę otoczenia, ale z drugiej strony nie powinno być zbyt przesadne, składające się z wielu elementów. Proste projekty są eleganckie, nowoczesne i łatwe do zapamiętania. O takim więc warto pomyśleć. Taki projekt z pewnością wykona firma, która specjalizuje się w tworzeniu logo na zamówienie. Ta nie będzie musiała borykać się z jakimikolwiek ograniczeniami. Stworzy wobec tego logo, jakiego potrzebuje zamawiający.

strzałka

Czemu ma służyć projekt logo dewelopera nieruchomości?

Czy faktycznie projekt logo dewelopera mieszkań jest czymś ważnym? Czy każdy deweloper, który rozpoczyna działalność, musi wykonać projekt logo, które będzie towarzyszyło mu przez wszystkie lata prowadzenia własnego biznesu? Zdecydowanie tak! Tak przynajmniej twierdzą specjaliści od reklamy i wizerunku. Logo ma właśnie ogromny wpływ na wizerunek dewelopera, na to, w jaki sposób potencjalni klienci postrzegają jego firmę. To z tym graficznym oznakowaniem firma deweloperska będzie kojarzony w branży nieruchomości. Jeżeli więc logo będzie zbyt banalne, mało estetyczne, nieeleganckie, słabej jakości, niewyraźne lub po prostu słabe pod każdym innym względem, na pewno nie wpłynie korzystnie na działalność prowadzoną przez dewelopera. Projekty logo mają pojawiać się na materiałach reklamowych, w ofertach, na ulotkach i broszurach, na stronie inwestora, a także w innych miejscach w internecie. Wizerunek będzie widoczny również na bilbordach reklamowych. Każdy chyba przyzna, że materiały marketingowe dla nieruchomości muszą być tworzone profesjonalnie i na takie też powinny wyglądać, bo co jak co, ale rynek nieruchomości jest miejscem dla poważnych inwestorów. Chodzi tu o duże pieniądze, więc nie można sobie pozwolić nawet na najmniejsze niedociągnięcia, także w temacie takich elementów, jakim jest projekt logo firmy lub inne oznakowanie graficzne.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42
Copyright © Studio Whiteart