Branża — Budownictwo
Praca — wizerunek, identyfikacja wizualna
Działający na rynku mieszkaniowym deweloper Arkada Invest wkraczała na rynek z prestiżową propozycją. Nowa inwestycja budowlana nosiła nazwę Villa Polanka i była skierowana do osób z dość zasobnym portfelem. Villa Polanka to ekskluzywne apartamenty, z myślą o klientach którzy cenią luksus, elegancję oraz wygodę.
Inwestycja Villa Polanka charakteryzowała się podniesionym, a raczej wysokim standardem, co miała za zadanie podkreślić nowa tożsamość wizualna i dalej idąca kampania promocyjna tej inwestycji. Nowoczesne rozwiązania architektoniczne, wyszukane wykończenie plus zaawansowana technologia zastosowana w budynku, a ponadto wyjątkowo atrakcyjne położenie w sąsiedztwie bydgoskiego Balatonu sytuowały inwestycję Arkady Invest w sektorze ofert luksusowych. Wyzwaniem dla naszych grafików było uwypuklenie tych cech unikając popadania w „próżność”.
Przystępując do pracy nad wizerunkiem Villi Polanka zrezygnowaliśmy z jakiejkolwiek „barokowości” stawiając na wyrafinowaną prostotę. Czystość formy i minimalizm grafiki uznaliśmy jako klucz do sukcesu. Kolorem dominującym uczyniliśmy głęboki, szlachetny brąz, uzupełniającym – świeżą trawiastą zieleń. Stworzyliśmy logo oparte o prostą, indywidualnie zaprojektowaną czcionkę, w którą wkomponowany został graficzny element symbolizujący roślinność. Oryginalnym zabiegiem w kreowaniu linii graficznej było wykorzystanie typografii jako elementu graficznego konstruującego kompozycję. Pragnęliśmy nadać marce charakterystyczną i unikalną tożsamość wizualną, dlatego – oprócz mocnych brył nowoczesnej typografii – ważnym elementem identyfikacji uczyniliśmy lekki rysunek o szkicowym charakterze. Ten rysunek dookreśla przedstawienia wizualizacji budynku – nachodzi na zdjęcia, kontynuuje je, podbija istotne elementy fotografii. Mocne, techniczne bryły połączone z lekkim artystycznym rysunkiem dają bardzo nowoczesny wyraz wizualny. Nieoczywisty w odbiorze przekaz sytuuje ofertę mieszkaniową naszego klienta w kategorii ekskluzywnych, nietuzinkowych, dostępnych tylko dla niektórych.
- logo marki
- identyfikacja wizualna
- katalog reklamowy
- ulotki reklamowe
- reklamy prasowe
- billboardy
- strona www