Villa Polanka

Branża — Budownictwo

Praca — Billboardy, banery reklamowe

KLIENT

Działający na rynku mieszkaniowym deweloper Arkada Invest wkraczała na rynek z prestiżową propozycją. Nowa inwestycja budowlana nosiła nazwę Villa Polanka i była skierowana do osób z dość zasobnym portfelem. Villa Polanka to ekskluzywne apartamenty, z myślą o klientach którzy cenią luksus, elegancję oraz wygodę.

WYZWANIE

Inwestycja Villa Polanka charakteryzowała się podniesionym, a raczej wysokim standardem, co miała za zadanie podkreślić nowa tożsamość wizualna i dalej idąca kampania promocyjna tej inwestycji. Nowoczesne rozwiązania architektoniczne, wyszukane wykończenie plus zaawansowana technologia zastosowana w budynku, a ponadto wyjątkowo atrakcyjne położenie w sąsiedztwie bydgoskiego Balatonu sytuowały inwestycję Arkady Invest w sektorze ofert luksusowych. Wyzwaniem dla naszych grafików było uwypuklenie tych cech unikając popadania w „próżność”.

REALIZACJA

Przystępując do pracy nad wizerunkiem Villi Polanka zrezygnowaliśmy z jakiejkolwiek „barokowości” stawiając na wyrafinowaną prostotę. Czystość formy i minimalizm grafiki uznaliśmy jako klucz do sukcesu. Kolorem dominującym uczyniliśmy głęboki, szlachetny brąz, uzupełniającym – świeżą trawiastą zieleń. Stworzyliśmy logo oparte o prostą, indywidualnie zaprojektowaną czcionkę, w którą wkomponowany został graficzny element symbolizujący roślinność. Oryginalnym zabiegiem w kreowaniu linii graficznej było wykorzystanie typografii jako elementu graficznego konstruującego kompozycję. Pragnęliśmy nadać marce charakterystyczną i unikalną tożsamość wizualną, dlatego – oprócz mocnych brył nowoczesnej typografii – ważnym elementem identyfikacji uczyniliśmy lekki rysunek o szkicowym charakterze. Ten rysunek dookreśla przedstawienia wizualizacji budynku – nachodzi na zdjęcia, kontynuuje je, podbija istotne elementy fotografii. Mocne, techniczne bryły połączone z lekkim artystycznym rysunkiem dają bardzo nowoczesny wyraz wizualny. Nieoczywisty w odbiorze przekaz sytuuje ofertę mieszkaniową naszego klienta w kategorii ekskluzywnych, nietuzinkowych, dostępnych tylko dla niektórych.

ZADANIA WYKONANE
  • logo marki
  • identyfikacja wizualna
  • katalog reklamowy
  • ulotki reklamowe
  • reklamy prasowe
  • billboardy
  • strona www
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany pracą?Skontaktuj się z nami...

Trafiony projekt baneru czy bilbordu dewelopera nieruchomości

Tak naprawdę projekt baneru dewelopera nieruchomości może być nowoczesny lub lekko staromodny, skomplikowany bądź prosty, ładny albo po prostu mało estetyczny. Efekt, a konkretnie wygląd tej reklamy wielkoformatowej zależy w głównej mierze od tego, kto zajmuje się jej wykonaniem, a także, jakie oczekiwania ma sam inwestor, deweloper. Jednak prawda jest taka, że tylko profesjonalnie opracowany baner dewelopera mieszkań może przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów i tylko taki właśnie będzie tym trafionym. Bez względu na to, czy tworzy się baner czy billbord, projekty graficzne powinny być dopracowane, zgodne z wizerunkiem firmy budowlanej i z obowiązującymi trendami.

strzałka

Jaki powinien być projekt baneru dewelopera nieruchomości?

Eksperci wspominają, że billboard dewelopera musi być wyraźny dla potencjalnych klientów, wszystkich odbiorców. Baner o dużym rozmiarze na przykład powinien być przede wszystkim solidnie naciągnięty. To skutecznie zwiększy jego wyrazistość. Ale i tak najważniejszy jest chyba sam projekt graficzny. Bo co z dobrze wykonanego montażu, jeżeli obraz widoczny dla otoczenia nie będzie wzbudzał zainteresowania lub nawet przeciwnie, zniechęcał do spoglądania w jego kierunku. Profesjonalny baner dewelopera mieszkań powinien poprawnie odwzorowywać kolory. Warto, aby w produkcji wykorzystany był materiał powlekany, a także technika zgrzewania. Należy pamiętać o tym, że projekt banneru dewelopera nieruchomości jest widoczny dla potencjalnego klienta praktycznie przez kilka sekund. Jeżeli jedzie samochodem, to dłużej nie da się na niego patrzeć. Przeważnie może on tylko zobaczyć logo, nazwę firmy, dużą grafikę i to właściwie tyle, co jest w stanie zapamiętać. Nawet numeru telefonu nie nauczy się na pamięć w tak krótkim czasie. Trzeba więc dobrze przemyśleć sprawę projektu, aby stworzona reklama była naprawdę skuteczna. W związku z tym bilbord dewelopera najlepiej powierzyć zaufanej osobie albo agencji reklamowej, która oferuje te usługi na wysokim poziomie. Od tego będzie zależała skuteczność tej reklamy.

strzałka

Czy baner dewelopera to kosztowna inwestycja?

Niektórzy twierdzą, że billboard firmowy deweloperskiej firmy to kosztowny wydatek. Z tego też powodu rezygnują z inwestycji w ten materiał reklamowy. A szkoda, ponieważ jest niemal podstawą kampanii reklamowej nowej inwestycji. Rzuca się w oczy i wywiera skuteczny wpływ na sprzedaż nieruchomości. By zobaczyć reklamę zamieszczoną na stronie internetowej dewelopera, potencjalni klienci muszą celowo na nią zajrzeć, a wcześniej ją w ogóle w tym internecie znaleźć. Na bilbord firmowy deweloperskiej agencji, trafią czasem nawet przypadkowo. Dlatego ważne jest, aby projekty wizualny baneru i billboardu wykonać profesjonalnie. Muszą one rzucać się w oczy i zarazem motywować do zainteresowania się szczegółami oferty. Ponieważ projektowanie baneru i billboardu trzeba wykonać solidnie, nie ma wyjścia, trzeba też sporo zapłacić za tę usługę. Tanio taki projekt wykonać może tylko ktoś, kto zna się na projektowaniu, prowadzi profesjonalne studio graficzne albo agencję reklamową. Usługi te są kosztowne, ale przynoszą wiele korzyści, więc naprawdę warto. Samodzielne tworzenie baneru wielkoformatowego byłoby ogromnie trudne. Mogłoby jednak przyczynić się do stwierdzenia, że czynność ta jest faktycznie skomplikowana i warta swej ceny.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42