Villa Polanka

Branża — Budownictwo

Praca — Reklamy prasowe

KLIENT

Działający na rynku mieszkaniowym deweloper Arkada Invest wkraczała na rynek z prestiżową propozycją. Nowa inwestycja budowlana nosiła nazwę Villa Polanka i była skierowana do osób z dość zasobnym portfelem. Villa Polanka to ekskluzywne apartamenty, z myślą o klientach którzy cenią luksus, elegancję oraz wygodę.

WYZWANIE

Inwestycja Villa Polanka charakteryzowała się podniesionym, a raczej wysokim standardem, co miała za zadanie podkreślić nowa tożsamość wizualna i dalej idąca kampania promocyjna tej inwestycji. Nowoczesne rozwiązania architektoniczne, wyszukane wykończenie plus zaawansowana technologia zastosowana w budynku, a ponadto wyjątkowo atrakcyjne położenie w sąsiedztwie bydgoskiego Balatonu sytuowały inwestycję Arkady Invest w sektorze ofert luksusowych. Wyzwaniem dla naszych grafików było uwypuklenie tych cech unikając popadania w „próżność”.

REALIZACJA

Przystępując do pracy nad wizerunkiem Villi Polanka zrezygnowaliśmy z jakiejkolwiek „barokowości” stawiając na wyrafinowaną prostotę. Czystość formy i minimalizm grafiki uznaliśmy jako klucz do sukcesu. Kolorem dominującym uczyniliśmy głęboki, szlachetny brąz, uzupełniającym – świeżą trawiastą zieleń. Stworzyliśmy logo oparte o prostą, indywidualnie zaprojektowaną czcionkę, w którą wkomponowany został graficzny element symbolizujący roślinność. Oryginalnym zabiegiem w kreowaniu linii graficznej było wykorzystanie typografii jako elementu graficznego konstruującego kompozycję. Pragnęliśmy nadać marce charakterystyczną i unikalną tożsamość wizualną, dlatego – oprócz mocnych brył nowoczesnej typografii – ważnym elementem identyfikacji uczyniliśmy lekki rysunek o szkicowym charakterze. Ten rysunek dookreśla przedstawienia wizualizacji budynku – nachodzi na zdjęcia, kontynuuje je, podbija istotne elementy fotografii. Mocne, techniczne bryły połączone z lekkim artystycznym rysunkiem dają bardzo nowoczesny wyraz wizualny. Nieoczywisty w odbiorze przekaz sytuuje ofertę mieszkaniową naszego klienta w kategorii ekskluzywnych, nietuzinkowych, dostępnych tylko dla niektórych.

ZADANIA WYKONANE
  • logo marki
  • identyfikacja wizualna
  • katalog reklamowy
  • ulotki reklamowe
  • reklamy prasowe
  • billboardy
  • strona www
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany pracą?Skontaktuj się z nami...

Nowa reklama nieruchomości deweloperskiej, projekt w prasie

Nowa nieruchomość, to zazwyczaj nowa reklama nieruchomości deweloperskiej. Tak przynajmniej powinno być. Inwestor, któremu zależy na szybkiej sprzedaży i zwrocie zainwestowanych środków powinien dbać o takie szczegóły, które przecież mają też wpływ na wizerunek dewelopera, a przede wszystkim na wizerunek inwestycji deweloperskiej, tej konkretnej inwestycji. Świetnym sposobem na reklamę jest zamieszczenie w prasie ciekawej oferty w profesjonalnej oprawie graficznej. Grafika ta musi być jednak wykonana profesjonalnie i jednak lepiej, by zajął się tym ktoś z dużym doświadczeniem.

strzałka

Jak powinien wyglądać projekt reklamy nieruchomości deweloperskiej?

Jedno jest pewne, tworzenie reklamy dla nieruchomości w tym przypadku powinno odbywać się w sposób profesjonalny i w zgodzie z obowiązującymi trendami. Powstały projekt musi współgrać z wizerunkiem dewelopera. Powinien także być inny niż wszystkie poprzednie i przyszłe projekty byłych oraz następnych inwestycji budowlanych. Bardzo ważne jest to, aby grafika ta była dopracowana w najdrobniejszych szczegółach, współgrała z obowiązującymi trendami. Dlatego projektowanie graficzne reklamy jest procesem niezwykle ważnym i zarazem złożonym. Trzeba myśleć o wielu sprawach i żadnej z nich nie wolno pod żadnym pozorem pominąć. W związku z tym lepiej zlecić wykonanie grafiki profesjonalistom, aby z jednej strony nie zaniżyć poziomu i estetyki prasy, a z drugiej zaś, by ta reklama była w ogóle skuteczna. Dobra reklama nieruchomości to połowa sukcesu w dążeniu do szybkiej i zarazem skutecznej sprzedaży. Tworząc projekt należy zwrócić uwagę na kolorystykę, sposób rozmieszczenia elementów projektu, a także na to, by przekazywał on to, co najważniejsze i zarazem to, co deweloper chce przekazać odbiorcom. Tylko taka reklama prasowa drukowana może okazać się skuteczna i takiej też nie powstydzi się żaden inwestor.

strzałka

Czy reklama nieruchomości w prasie powinna być tania?

Wiele osób reklamując swoją działalność, produkty czy usługi, szuka przede wszystkim tanich rozwiązań. Tak też jest wśród deweloperów. Skoro zainwestowali niemałe pieniądze w jakąś nieruchomość, to chcą teraz zaoszczędzić w ich ocenie, na drobnostkach. Tymczasem te drobne rzeczy jak reklama w prasie, promocja w drukowanej gazecie czy magazynie lub gdziekolwiek, nawet chociażby w internecie, jest niesamowicie ważna. I na niej też nie wolno oszczędzać. Można oczywiście samodzielnie stworzyć projekt reklamy do prasy w jakimś darmowym programie, ale czy będzie naprawdę ciekawa, estetyczna, współgrająca z wizerunkiem dewelopera? Zapewne nie. Do takich rzeczy trzeba mieć talent, ważne jest tu doświadczenie, pomysłowość. Dlatego najlepiej, aby nowa reklama nieruchomości została wykonana przez profesjonalistę. I tu nie należy oszczędzać, bo niska cena często wiąże się ze słabej jakości projektem, a takie projekty graficzne nie gwarantują oczekiwanych efektów. Każda nowa nieruchomość od dewelopera powinna być reklamowana. A prasa jest świetnym na to miejscem. Każdy deweloper powinien więc mieć na uwadze to, że przy każdej kolejnej inwestycji będzie musiał wykonać nową reklamę prezentującą jego ofertę i zachęcającą do skorzystanie z niej. Tak więc nowa nieruchomość to kolejne koszty, ale w tym przypadku naprawdę się opłaca. Lepiej wykonać droższą, profesjonalną reklamę w gazecie, niż słabej jakości, a co za tym idzie, nieskuteczną.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42