Texar

Branża —Odzież

Praca — projekt logo firmy

KLIENT

Texar to lider w branży produkcji odzieży militardnei i oudorowej. W swojej ofercie posiada bogaty wybór odzieży tektycznej i militarnej oraz wyposażenie, która na bieżąco ulega zmianie zgodnie z wymogami rynku i preferencjami Klientów.

WYZWANIE

Coraz większe zapotrzebowanie runku na odzież militarną i taktyczną, skłodniło firmę Texar do rozpoczęcia produkcji własnych produktów. Dynamiczny rozwój firmy w tym kierunku wymagał także gruntownego przebudowania wizerunku firmy. W pierwszej kolejności mieliśmy zacząć od prac nad liftingiem logotypu, tak aby móc przejść do kolejnych etapów związanych z odświeżeniem pozostałych materiałów reklamowych – folderów produktowych oraz całej serii etykiet do nowopowstałych produktów.

REALIZACJA

Podejmując prace nad wizerunkiem firmy Texar chcialiśmy uzyskać męski i outdorowy styl, który idealnie wkomponuje się w w przestrzeń wizualną brażny i rynku na jakim działa nasz klient. Dynamiczny i drapieżny projekt logo zyskał akcpetację. Umieszczenie wizerunku wilka w znaku graficznym miało na celu podkreślenie drapieżności i stylu oferowanych produktów od rynku docelowego. Symbol miał podkreślać outdorowy i militarny charakter marki. W projekcie opakowań postawiliśmy na czytelny przekaz marki, dwie dominujące barwy oraz techniczny rysunek przestawiający produkt. Styl etykiety bardzo męski, nawiązujący do wizerunku firmy. Folder oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej idealnie wpasują się w drapieżny i dynamiczny wizerunek, w którym dominują szarości i zielenie, kolorystyka odzieży militarnej. Całość prac uzupełniają odpowiednie wkomponowane zdjęcia plenerowe. W ramach naszej współpracy zaprojektowaliśmy dla klienta kalendarze trójdzielne i biurkowe podkładki pod mysz. Projekt kalendarzy spójnie nawiązuje do linii projektowej pozostałych materiałów i całej identyfikacji klienta.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • broszury
  • katalogi produktowe
  • ulotki
  • zestaw opakowań
  • etykiety do produktów
  • reklama prasowa
  • plakaty
  • kalendarze ścienne
  • prezentacje firmowa
  • gadżety reklamowe
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Profesjonalne logo dla firmy - ważny element do skutecznej reklamy

Projektowanie logo dla firmy to ważny szczegół tworzenia jej wizerunku i wydajnej reklamy. Dobrze opracowane logo marki przyciąga uwagę nabywców i wyróżnia markę na tle konkurencji. W tym artykule omówimy kluczowe aspekty tworzenia profesjonalnego logo dla marki.

strzałka

Kreowanie znaku graficznego - klucz do sukcesu

Kreowanie logo dla marki to proces twórczy, który wymaga przemyślanej koncepcji i poprawnego dopasowania do charakteru branży. W tym celu projektanci starają się zrozumieć specyfikę działania firmy oraz jej cel i wartości, które ma przekazać za pomocą logo firmy. Kreacja logo obejmuje dobór dobrego symbolu, typografii oraz kolorów, które będą pasować do istoty firmy i jej przekazu. Tworzenie logotypu dla marki - solidny początek dla nowych firm. Właściwie zaprojektowane logo marki przykuje uwagę kontrahentów i wyróżni firmę na tle konkurencji. Graficy stosują najświeższe trendy promocyjne oraz korzystają z profesjonalnych narzędzi, aby zapewnić wielką jakość projektu graficznego. Dobre logo powinno być dostosowane do rozmaitych nośników, od małych naklejek po wielkoformatowe banery.

strzałka

Profesjonalne logo dla marki - spójność z tożsamością wizualną

Profesjonalne logo dla firmy powinno być przystosowane do szaty wizualnej marki, tak aby było spójne z jej wizerunkiem. Tym samym niezwykle istotne jest dopasowanie projektu graficznego do istoty firmy oraz jej przekazu. Estetyczne i spójne z wizualnym wizerunkiem opracowanie graficzne logo jest kluczowym elementem sukcesu firmy na rynku. Zatem warto zwrócić uwagę na dobre wykonanie, dbałość o szczegóły oraz znaczną jakość produkcji. Profesjonalne logo dla firmy to klucz do wydajnej promocji. Dobrze stworzony symbol przyciąga uwagę nabywców i wyróżnia firmę na tle konkurencji. Kreowanie znaku firmowego wymaga przemyślanej idei i odpowiedniego dopasowania do charakteru branży. Projektanci stosują najświeższe trendy wizualne oraz korzystają z profesjonalnych narzędzi, aby umożliwić wysoką jakość projektu graficznego. Warto zainwestować w profesjonalne logo marki, które przyciągnie uwagę i wyróżni firmę na tle konkurencji.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42